خبرگزاری کار ایران

تجربه جام جهانی اهمیت دارد؛

محمدنبی: تمرکز حرف اول را در جام جهانی می‌زند / ترینیداد از نیجریه هم قوی‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۷۳

تمرکز بین بازیکنان بسیار مهم بود و در کنار آن تجربه ای که در بازی های دوستانه و در نهایت تمریناتی که در زمین مسابقه کسب می کنند، می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرپرست تیم ملی با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی گفت: تمرکز حرف اول را در جام‌جهانی می زند.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی با بیان این مطلب درخصوص شرایط بازیکنان در فرصت ۴ روز مانده به جام جهانی گفت: جام‌جهانی را در چند بخش می‌توان تقسیم کرد. بخشی از آن به بازیکنان با تجربه، بخشی دیگر به بازیکنانی که تجربه کمتری دارند و بخش سوم به کادر فنی باز می‌گردد که تجربه حضور در جام جهانی را دارند. این سه بخش بی‌شک با تلاش در جام‌جهانی می‌توانند نتایج خوبی را به دست بیاورند.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنی که برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ایران ملحق شده و در رویداد مهمی چون جام‌جهانی حضور خواهد داشت بی شک تجربه‌اش را زمانی به دست می‌آورد که طبق خواسته سرمربی، مربی و یا بازیکنان با تجربه عمل کند تا موفق‌تر باشد. ضمن اینکه بازیکنان باید در داخل زمین تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اولین چیزی که در جام‌جهانی تاثیرگذار و نقطه قابل اهمیت تلقی می‌شود، تمرکز است. اگر اشتباه نکنم در جام‌جهانی ۱۹۹۸ و یا شاید ۲۰۰۲ بود که زیدان بازیکن تیم ملی فرانسه که بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای هم هست، با یک لحظه غفلت و عدم تمرکز در زمین بازی تکل خطرناک را انجام داد، لذا معتقدم تمرکز بین بازیکنان بسیار مهم بود و در کنار آن تجربه‌ای که در بازی‌های دوستانه و در نهایت تمریناتی که در زمین مسابقه کسب می‌کنند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرپرست تیم ملی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با توجه به اردوهایی که پشت سر گذاشته، شرایط خوبی دارد و از نظر آمادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارد. باز هم می گویم اگر بازیکنان اصل تمرکز را در زمین رعایت کنند و بتوانند از پتانسیل های خود به خوبی در زمین مسابقات استفاده کنند امیدواری بیشتری برای نتایج خواهد بود. ضمن اینکه گروه سرپرستی، کادر فنی و تمام کسانی که در کنار و چارچوب کاری تیم ملی هستند، تمام تلاش خود را کرده اند و امیدوارم بازیکنان با کسب نتایجی خوب قدر زحماتی که خودشان، کار فنی و مربیان و کادر سرپرستی تیم کشیده اند را دانسته و در بازیهای پیش‌رو موفق باشند.

محمدنبی در پایان درباره دیدار ایران با ترینیداد و توباگو گفت: این تیم سبک بازی‌اش شبیه تیم‌های آفریقایی و امریکای‌جنوبی است و تقریبا نوع بازی این تیم به ما کمک کرد چرا که حریفان ما در جام جهانی تقریبا با این سبک بازی می‌کنند. به لحاظ فیزیکی نیز معتقدم این تیم از نیجریه هم قوی‌تر است. بازی ایران با ترینیداد و توباگو بسیار خوب و درگیرانه بود و در آخر باز هم می‌گویم اگر بازیکنان تیم در زمین مسابقه و تمرین خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنند می توانند موفق تر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز