خبرگزاری کار ایران

بدنبال هماهنگی تیمی هستیم؛

کی‌روش: ترینیداد شبیه نیجریه بازی می‌کند / بازی اول سرنوشت ساز است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۷۶

فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی ما در جام جهانی برابر نیجریه باشد. من عقیده دارم بازی با نیجریه سرنوشت تیم ما را در جام جهانی مشخص می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شباهت بازی ترینیداد و نیجریه را دلیل انتخاب این تیم برای بازی دوستانه عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دوره حضورش در جام جهانی و برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در این مسابلقات در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو برزیل اردو زده است.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی ایران درباره بازی تدارکاتنی امروز یکشنبه با ترینیدادو توباگو گفت: ترینیداد را به خاطر شباهت سبک بازی این تیم با نیجریه انتخاب کردیم. در روزهای گذشته تلاش کردیم تا بازی گروهی بازیکنان را قبل از جام جهانی افزایش دهیم. فکر می‌کنم بازی با ترینیداد بازی خوبی برای ما باشد و بتوانیم با سبک بازی نیجریه در جام جهانی آشنا شویم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ادامه گفت: بازی‌های قبلی نیجریه را به دقت بررسی کردیم. فکر می‌کنم شباهت زیادی بین تیم ترینیداد و نیجریه باشد.

کی‌روش در پایان درباره سوال خبرنگاران برزیلی درباره بازی دوم ایران با آرژانتین گفت: فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی ما در جام جهانی برابر نیجریه باشد. من عقیده دارم بازی با نیجریه سرنوشت تیم ما را در جام جهانی مشخص می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز