خبرگزاری کار ایران

اعتراض ما به جایی نرسید؛

یاریار: با بدترین شرایط مالی و بدون حمایت به جام‌جهانی‌هنرمندان رفتیم / رقبا تا دندان مسلح بودند!

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۷۱

متاسفانه تیم‌های آلمان و برزیل نه تنها به این تفاهم‌نامه پایبند نبودند، بلکه با استفاده از بازیکنان حرفه‌ای و بسیار جوان لیگ‌های کشورشان، در مقابل ما حاضر شدند که این مساله صدای سایر تیم‌های شرکت کننده را نیز درآورد.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: من قبل از اعزام تیم کشورمان به مسابقات جام‌جهانی هنرمندان، قول قهرمانی داده بودم، اما برخی تیم‌ها با بازیکنان حرفه‌ای در این بازی‌ها شرکت کردند و در واقع ما در رقابتی نابرابر، پای به این مسابقات گذاشتیم.

حسین یاریار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های از پیش تعیین شده با مسئولان برگزاری بازی‌های جام جهانی هنرمندان، قرار بود هر تیم از سه بازیکن ملی‌پوش بالای ۴۰ سال خود استفاده کند، اما متاسفانه تیم‌های آلمان و برزیل نه تنها به این تفاهم‌نامه پایبند نبودند، بلکه با استفاده از بازیکنان حرفه‌ای و بسیار جوان لیگ‌های کشورشان، در مقابل ما حاضر شدند که این مساله صدای سایر تیم‌های شرکت کننده را نیز درآورد.

وی افزود: ما بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع، به رئیس برگزاری رقابت‌ها اعتراض رسمی خود را اعلام کردیم که وی نیز در پاسخ اعلام کرد چون شرکت مرسدس بنز آلمان اسپانسر اصلی این رویداد جهانی است، متاسفانه اعتراض شما وارد نیست.

یاریار ادامه داد: من در تهران و قبل از اعزام تیم قول قهرمانی داده بودم، اما این در حالی است که در رقابتی نابرابر، پای به این مسابقات گذاشتیم. ما در تهران، فیلم بازی رقبای خود را به طور کامل دیدیم و آنها را به خوبی آنالیز کردیم، اما واقعا نمی‌دانستیم تیم‌های دیگر برای رسیدن به قهرمانی دست به هر کاری خواهند زد.

وی با بیان اینکه تیم هنرمندان ایران در این مسابقات از کمترین نیروهای کمکی و فوتبالی سود برد تا بتواند به رسالت واقعی خود و احترام به قوانین مسابقات پایبند باشد، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم تمامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تا دندان مسلح در این مسابقات حاضر شده بودند و مورد حمایت مسئولان عالیرتبه کشورشان قرار داشتند، اما ما با بدترین شرایط مالی و بدون کمترین حمایت، پای به این رویداد مهم جهانی گذاشتیم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران در پایان از اعضای این تیم تقدیر کرد و اظهار داشت: دست تک‌تک اعضای تیم ایران را می‌بوسم که با کمترین بضاعت، بهترین کارآیی را داشتند و در برابر رقبا، مردانه و ایرانی‌وار جنگیدند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز