خبرگزاری کار ایران

تورنمنت فوتبال نوجوانان - آذربایجان؛

نوجوانان ایران با برتری برابر ترکیه قهرمان شدند / مختاری زننده گل قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۲۵

نوجوانان کشورمان در دیدار پایانی که پنج شنبه شب برگزار شد، در یک بازی دیدنی با نتیجه یک بر صفر تیم ترکیه مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته این رقابتها را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم فوتبال نوجوانان ایران عنوان نخست تورنمنت بین المللی کاسپین کاپ جمهوری آذربایجان را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، نوجوانان کشورمان در دیدار پایانی که پنج شنبه شب برگزار شد، در یک بازی دیدنی با نتیجه یک بر صفر تیم ترکیه مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته این رقابتها را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

تنها گل پیروزی بخش تیم ایران در دقیقه ۲۳ نیمه نخست بازی توسط نیما مختاری به ثمر رسید.

تیم ایران که به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند در این رقابت ها حضور یافته بود، از ابتدای این مسابقات در مجموع ۹ گل به ثمر رساند و این در حالی بود که دروازه ملی پوشان کشورمان در این مدت همچنان بسته ماند. هدایت تیم فوتبال نوجوانان کشورمان را مصطفی قنبرپور برعهده دارد.

پس از تیم ایران تیم های ترکیه و جمهوری آذربایجان صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

محسن پاک آیین سفیر ایران در باکو در پایان این مسابقه با حضور در زمین بازی، پیروزی نوجوانان قهرمان کشورمان را به آنان تبریک گفت و از اینکه جوانان و نوجوانان این سرزمین در همه عرصه ها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند، ابراز شادمانی کرد.

رقابت های بین المللی کاسپین کاپ جمهوری آذربایجان با حضور تیم های ایران، ژاپن، ترکیه، تاجیکستان، گرجستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان از هشتم تا ۱۵ خرداد ماه در شهر باکو برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز