خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل؛

نخستین تمرین تیم ملی درمیان تدابیر شدید امنیتی / راه بندان به خاطر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۲۳

در زمان بازگشت تیم ملی به هتل صحنه بسیار جالبی ایجاد شد. پلیس‌های موتورسوار با ایجاد راه بندهایی در ورودی اتوبان، باعثبوجود آمدن کیلومترها ترافیک فشرده شدند.

نخستین تمرین تیم ملی در حالی در ورزشگاه اختصاصی کورینتیانس برگزار شد که اعضای کاروان ایران در سایه تدابیر امنیتی شدید و خاص از هتل تا کمپ محل برگزاری تمرین اسکورت شدند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی روز پر مشغله‌ای را در بدو ورودشان به برزیل پشت سر گذاشتند و پس از انجام اقدامات متعدد مانند امضای لباس و توپ برای موزه فیفا، شرکت در کلاس‌های آموزشی و توجیهی، تهیه عکس و فیلم و صرف ناهار در هتل محل اقامتشان، بعدازظهر امروز به وقت محلی به محل برگزاری نخستین تمرین خود رفتند.

اعضای کاروان ایران با حضور پلیس ایالتی و فدرال برزیل و تیم اسکورت شامل چندین خوردوی پلیس و تعداد زیادی پلیس موتورسوار به محل تمرینات خود در باشگاه کورینتیانس رفته و ضمن آشنایی با کمپ تمرینی خود که از مجهزترین باشگاه‌های برزیل به لحاظ امکانات مختلف تمرینی و به خصوص پزشکی ورزشی و بدنسازی است، به مدت دو ساعت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

این تمرین در سالن بدنسازی و با انجام کارهای فیزیکی آغاز شد و پس از انجام تمرینات مختلف در سالن، بازیکنان در محل زمین چمن کمپ حاضر شده و تمرینات خود را با کار با توپ و سپس تمرین در زمین کوچک ادامه دادند که حواشی دیگر این تمرین را در زیر می‌خوانید:

- تعداد زیادی از رسانه‌های محلی برای پوشش خبری تمرین تیم ملی در محل کمپ حاضر شدند.

- در محل تمرین همه تیم های شرکت کننده یک خودروی اورژانس با تجهیزات کامل و به صورت تمام وقت از سوی فیفا حضور دارد.

- پس از تمرین تیم ملی و در زمان بازگشت به هتل صحنه بسیار جالبی توسط پلیس‌های موتورسوار ایجاد شده بود. پلیس‌های موتورسوار با ایجاد راه بندهایی در ورودی اتوبان، باعثبوجود آمدن کیلومترها ترافیک فشرده شده بودند تا برای عبور تیم ملی ایران مشکلی وجود نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز