خبرگزاری کار ایران

طبق تصمیم هیات مدیره؛

نام باشگاه پدیده مشهد تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۵۳

بر روی لباس جدید بازیکنان تیم جهت حضور در رقابت های خلیج فارس نام پدیده خراسان نیز حک خواهد شد.

طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه پدیده نام این باشگاه تغییر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده، در جلسه هیات مدیره باشگاه که روز گذشته برگزار گردید مقرر شد به پاس همیاری و همراهی مردم شریف خراسان با تیم پدیده جهت راهیابی به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نام باشگاه پدیده به «پدیده خراسان» تغییر یابد.

جواد وطن خواه مدیرعامل باشگاه پدیده ضمن اعلام این خبر افزود: با تغییر نام تیم پدیده به پدیده خراسان قصد داریم دین خود را به مردم استان اَدا کنیم.

وی با بیان اینکه صعود تیم به لیگ برتر را مدیون دعای خیر و همدلی و همراهی مردم خراسان هستیم، تصریح کرد: فصل بسیار سخت و دشواری را با تمام حاشیه های فوتبال پشت سر گذاشتیم و توانستیم پس از تلاش بسیار فراوان در اولین سال حضور خود در عرصه فوتبال به لیگ برتر صعود کنیم و این حضور را اول از همه مدیون همجواری تیم با ولی نعمت مان علی ابن موسی الرضا(ع) هستیم و سپس به برکت دعای خیر مردم شریف خراسان توانستیم مشهد را پس از ۴ سال دوری از لیگ برتر فوتبال کشور، به این عرصه بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه گفت: در جلسه روز گذشته که با رئیس هیات مدیره و اعضا داشتیم این طرح از سوی اعضای هیات مدیره عنوان شد و پس از به تصویب رسیدن این طرح توسط رئیس هیات مدیره قرار شد برای حضور در لیگ برتر نام باشگاه را از پدیده به پدیده خراسان تغییر دهیم تا حضور خود را به عنوان نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر چهاردهم پررنگ تر نشان دهیم.

گفتنی است، بر روی لباس جدید بازیکنان تیم جهت حضور در رقابت های خلیج فارس نام پدیده خراسان نیز حک خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز