خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت مدیر پرسپولیس

کلیات بودجه باشگاه و برنامه‌های آماده‌سازی تیم تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۲۲

سعی کردیم در همان محدوده بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ برای تیم بزرگسالان برنامه‌ریزی کنیم و اعضا بر حمایت خود از مجموعه برای اینکه یک تیم خوب و قوی را هر چه سریع‌تر تشکیل بدهیم، تاکید کردند.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس گفت: مهمترین مساله در نشست اخیر هیأت مدیره، موضوع بودجه بود که در جریان کلیات بودجه باشگاه و برنامه‌های آماده‌سازی تیم تصویب شد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی افزود: جلسه هیأت مدیره طبق برنامه، روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود. جلسه این هفته نیز بر همین اساس و البته با توجه به طوفانی که تهران را فرا گرفت با کمی تاخیر از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز شد و به مدت دو ساعت به طول انجامید که در جریان آن مسائل مهمی چون بحثبودجه مطرح شد.

وی ادامه داد: مهمترین مساله مطرح شده که بخش اعظم زمان جلسه را به خود اختصاص داد، موضوع بودجه بود که در نهایت کلیات بودجه به تصویب رسید. ما با اسپانسر، یک رقمی را توافق کرده‌ایم که باید آنرا برای کل فعالیت‌های باشگاه اختصاص می‌دادیم و این تقسیم بودجه به نحوی که همه فعالیت‌ها را به خوبی پوشش بدهد ریزه‌کاری‌های زیادی داشت تا از تیم اصلی گرفته تا تیم‌های پایه، کارکنان، بانوان و سایر امور باشگاه فعالیت‌های خود را به درستی انجام بدهند.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس با اشاره به سقف بودجه‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شده، اضافه کرد: با توجه به بودجه کلی که در اختیار داشتیم، سعی کردیم در همان محدوده بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ برای تیم بزرگسالان برنامه‌ریزی کنیم و اعضا بر حمایت خود از مجموعه برای اینکه یک تیم خوب و قوی را هر چه سریع‌تر تشکیل بدهیم، تاکید کردند. رحیمی هم در همین راستا گزارشی را از روند مذاکرات با دو - سه بازیکن مورد نظر کادر فنی ارائه کردند. همچنین برنامه‌های مربوط به آماده‌سازی تیم بزرگسالان در این نشست مطرح و مصوب شد.

وی درباره بحثکمیته فنی و اصلاحاتی که صحبت از طرح آنها در نشست هیأت مدیره می‌شد، خاطرنشان کرد: از کمیته فنی خواسته‌ایم موارد مورد نظر را مطرح کنند و اگر این موارد به این جلسه می‌رسید، مطرح می‌شد و همانطور که پیش از این اعلام کردیم، هیأت مدیره آمادگی دارد در سریعترین زمان، موارد را بررسی کند. البته در همین ارتباط مقرر شد آقای رحیمی در ارتباط با کمیته فنی هر چه زودتر رئیس آکادمی فوتبال باشگاه را مشخص کنند تا تیم‌های پایه باشگاه برنامه‌های منسجم خود برای فصل جدید را آغاز کنند.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس درباره موضوع قراردادهای دوگانه بعضی اعضای تیم افزود: آنچه قانونی باشد انجام می‌شود. در این ارتباط نظر مسوولان وزارت ورزش هم این بود که قراردادهای به ثبت رسیده در هیأت فوتبال که رسمیت آنها مسجل شده است، ملاک عمل قرار بگیرد. در این میان قرارداهای داخلی و متمم‌هایی هم وجود دارد که اگر طبق ضوابط، صحت و رسمیت آنها مورد تائید قرار بگیرد به آنها ترتیب اثر داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز