خبرگزاری کار ایران

امیدوارم پدیده مانند پیام نشود؛

خرسندنیا: استقلال می‌تواند سکوی پرتاب من باشد / می‌خواهم لژیونر شوم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۸۴

امسال برای من مسائل مالی مهم نبود، چراکه مهم این بود که بذری بکارم که در آینده فوتبالی ام موثر باشد. هدف من جام ملت های آسیا و جام جهانی آینده است.

بازیکن مشهدی و جدید استقلال تهران با این امید به آبی های تهرانی پیوسته که بتواند با درخشش در ترکیب این تیم مطرح پایتخت یکی از مسافران جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی کشورمان باشد تا راهی به فوتبال دنیا برای او باز شود.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: سال گذشته موفق شدیم با کمک بازیکنان خوب پدیده و هدایت اکبر میثاقیان فوتبال خراسان را پس از سال‌ها صاحب سهمیه‌ای در لیگ برتر کنیم که این برای ما افتخاری بود.

وی ادامه داد: به عنوان یک مشهدی خیلی خوشحالم که توانستم سهم کوچکی در صعود تیم پدیده به لیگ برتر داشته باشم. پس از پایان لیگ چند پیشنهاد خوب از تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد تبریز داشتم، هر چند پدیده نیز یکی از گزینه‌های پیش روی من بود که پس از مذاکره با مدیران این تیم بر سر مسائل مالی توافق نکردیم چرا‌که در این تیم سلسله مراتب مدیریتی وجود دارد که متاسفانه توافق مالی صورت نگرفت و من به سمت گزینه‌های دیگر سوق داده شدم.

این بازیکن جوان همچنین در ادامه متذکر شد: واقعا امسال برای من مسائل مالی مهم نبود، چراکه مهم این بود که بذری بکارم که در آینده فوتبالی ام موثر باشد. هدف من جام ملت های آسیا و جام جهانی آینده است.

خرسندنیا با بیان اینکه خوشحالم نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در استقلال جلب کردم، افزود: آرزوی هر بازیکنی است که در یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس بازی کند، برای من نیز افتخار بزرگی است که با انجام بازی‌های خوب در تیم پدیده توانستم ضمن جلب اعتماد امیر قلعه نویی به این تیم پرطرفدار بپیوندم. قلعه‌نویی مربی بزرگی است که شاگردی وی برای من افتخار است و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب و قابل دفاع در استقلال پاسخ اعتماد وی را بدهم. امیر قلعه نویی همیشه در تیم هایی که مربیگری کرده اعتماد به بازیکنان جوان را نیر لحاظ کرده به طور مثال بازیکنی مانند امید ابراهیمی را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و او نیز زیر نظرش بهترین بازی ها را انجام داد.

این بازیکن مشهدی در ادامه در مورد حضور احتمالی در ترکیب ثابت استقلال در لیگ برتر چهاردهم نیز گفت: همیشه انسان با امید زندگی می‌کند. چنانچه شرایط سخت نباشد، نمی‌توان توانایی‌های خود را نشان داد. من می‌دانم جنگیدن برای حضور در ترکیب ثابت استقلال کار سختی است، ولی همانطور که گفتم با امید زندگی می‌کنم و می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب بتوانم جایی برای خودم در ترکیب تیم بزرگ استقلال و اندیشه‌های قلعه‌نویی پیدا کنم. من در خودم می بینم که بتوانم رضایت مربی را جلب کنم.

وی افزود: امیدوارم با حضور در استقلال بتوانم پیشرفت خوبی در فوتبال ایران داشته باشم و تلاش می‌کنم با انجام بازی‌های خوب به تیم ملی برسم تا یکی از مسافران جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ باشم، حتی نیم‌نگاهی نیز به لژیونر شدن خواهم داشت. فرصت بازی در استقلال می‌تواند سکوی پرتاب من باشد و من نیز می‌خواهم قدر این فرصت را بدانم.

خرسندنیا در ادامه با بیان اینکه هنوز در ابتدای فوتبال خود هستم، تاکید کرد: من هنوز ۲۶ سال بیشتر ندارم و حداقل ۹ سال دیگر می‌توانم بازی کنم، پس اهداف بزرگی در سر دارم که امیدوارم با درخشش در استقلال بتوانم به اهداف بزرگ خود برسم. برای من مهم نیست در پست من چند بازیکن یا چه بازیکنانی حضور دارند چراکه هدف من این است که کیفیت فوتبال خود را در استقلال نشان دهم.

وی همچنین بااشاره به وضعیت پدیده در لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: به عنوان یک مشهدی برای پدیده در لیگ آینده آرزوی موفقیت می کنم چرا که از حاج محسن‌پهلوان تا تدارکات تیم و به خصوص اکبر میثاقیان همه زحمت زیادی کشیدند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند. درست است دیگر در این تیم بازی نمی‌کنم، ولی امیدوارم پدیده به سرنوشت پیام دچار نشود و بتواند تیم را ابتدا در نخستین حضورشان در لیگ برتر حفظ کنند و سپس در نیمه بالای جدول لیگ قرار بگیرند. بدون شک من نیز با موفقیت این تیم سرم را به عنوان یک مشهدی بالا نگه می‌دارم.

خرسندنیا در پایان در مورد حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال نیز گفت: تیم ملی بازی‌های سختی را در جام‌جهانی پیش روی خود دارد، ولی همیشه ایرانی‌ها مردان روزهای سخت هستند. ما ثابت کردیم هر وقت کارهای سخت در پیش داریم عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهیم، وضعیت تیم ملی نیز به همین شکل است. کار ما در جام جهانی دشوار است ولی ایمان دارم بازیکنان تیم ملی در بازی‌های دشوار راحت‌تر بازی می‌کند چراکه هدف‌شان کسب افتخار برای فوتبال ایران است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز