خبرگزاری کار ایران

اخلاق‌مداری اساس کار ماست؛

ثنایی: ابراهیم‌زاده را با هدف انتخاب کردیم / می‌خواهیم جزو ۴ تیم اول لیگ باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۸۱

امیدواریم با حمایت‌هایی که مدیر عامل شرکت ایران خودرو و خود ما از ابراهیم‌زاده خواهیم داشت، این مربی دانش‌محور با استراتژی جوانگرایی فصل خوبی را در پیکان پشت سر بگذارد

سرپرست باشگاه پیکان با ابراز خرسندی از جذب منصور ابراهیم زاده هدف‌گذاری تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده را قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول عنوان کرد و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا عنوان کرد.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب درخصوص انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: بر اساس مذاکراتی که با ابراهیم‌زاده داشتیم و بازدیدی که وی از هفته گذشته از امکانات باشگاه پیکان داشت با او به توافقات لازم دست یافتیم و هدایت تیم فوتبال پیکان را برای فصل جدید به این مربی توانمند سپردیم و اعتقاد داریم او از نظر تجربه و شناخت از شرایط مناسبی برای هدایت تیم پیکان برخوردار است.

ثنایی با بیان اینکه مسائل مالی در مذاکرات مطرح نشد و ابراهیم‌زاده بیشتر بدنبال تاثیرگذاری در باشگاه است، اضافه کرد: برخلاف نوشته برخی رسانه‌ها اینگونه مسائل در مذاکره با ابراهیم‌زاده مطرح نشد و تاکید او حمایت از تیم بود که از هر نظر به وی اطمینان خاطر دادیم که وی مورد حمایت مدیریت باشگاه قرار دارد.

وی یادآور شد: ابراهیم‌زاده در حال حاضر در اصفهان است و قرار است ظرف روزهای آینده به تهران بیاید و کار تمرینات و لیست بازیکنان مورد نظرش را به ما اعلام کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که به اتفاق یکه‌زارع مدیر عامل شرکت ایران‌خوردو و ابراهیم زاده داشتیم قول همه‌گونه حمایت مادی و معنوی از تیم پیکان انجام شد و امیدواریم با حمایت‌هایی که مدیر عامل شرکت ایران خودرو و خود ما از ابراهیم‌زاده خواهیم داشت، این مربی دانش‌محور با تلفیقی از جوانگرایی و تجربه‌گرایی فصل خوبی را در پیکان پشت سر بگذارد و بتوانیم بازیکنان جدیدی را به فوتبال ایران و تیم‌های ملی معرفی کنیم.

ثنایی درخصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: تیم پیکان در حال حاضر از پتانسیل خوبی برخوردار است، ولی قطعا تیم نیاز به تقویت و جذب نیروهای باتجربه دارد که با نظر سرمربی در این زمینه اقدام خواهیم کرد تا شرایط با ثباتی را برای تیم پیکان در فصل جاری رقم بزنیم.

سرپرست باشگاه پیکان اخلاق‌مداری را اساس فعالیت‌های این باشگاه در فصل جاری عنوان کرد و اظهار داشت: می‌خواهیم امسال از هر نظر نمونه اخلاقی و رفتاری در لیگ برتر باشیم و با این تفکر در صحنه رقابت‌های لیگ برتر شرکت کنیم و به عنوان یک باشگاه سازنده و اخلاق‌مدار خود را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز