خبرگزاری کار ایران

در آخرین دیدار تدارکاتی در اتریش؛

توقف شاگردان کی روش مقابل آنگولا / ایران بدون برد و باخت در برزیل!

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۹۷

سومین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش نیز بدون پیروزی برای ایران سپری شد تا تیم کشورمان بدون برد و شکست راهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش مقابل تیم ملی آنگولا به نتساوی دست یافت تا شاگردان کی روش بدون شکست راهی جام جهانی برزیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی ایران و آنگولا عصر امروز جمعه و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

در این دیدار ابتدا تیم آنگولا در دقیقه ۴۲ روی یک ضربه کاشته و با ضربه سر سیلوا وارد دروازه دنیل داوری شد. مدافعان و دروازه‌بان ایران در به ثمر رسیدن این گل مقصر بودند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار برخی از بازیکنان اصلی خود از جمله آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی در زمین حضور نداشتند با ترکیب دنیل داوری، احمد آل نعمه، جواد نکونام(رضا حقیقی)، حسین ماهینی، خانزاده، حدادی فر، انصاری فرد، دژاگه، حاج صفی و قوچان نژاد به میدان رفت.

سردار آزمون و جواد نکونام در نیمه نخست مصدوم شدند. آزمون پس از اینکه از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد جای خود را به قوچان نژاد داد و نکونام هم به دلیل درد از ناحیه پا با رضا حقیقی تعویض شد. در غایب نکونام بازوبند کاپیتانی به احسان حاج صفی رسید.

در نیمه دوم بختیار رحمانی، خلعتبری، شریفی و سوشا مکانی در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند تا هر ۲۸ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در سه دیدار تدارکانی اتریش از سوی کادر فنی مورد ارزیابی قرار بگیرند.

در دقیقه ۵۷ همکاری خوب حقیقی و ارسال بلند او به جناح راست با کنترل حاج صفی و پاس در عمق او موقعیت مناسبی را برای کریم انصاری فرد فراهم کرد تا او بدون معطلی و با چرخشی تماشایی گل تساوی بخش ایران را وارد دروازه آنگولا کند.

دقیقه ۷۳ هم قوچان نژاد این فرصت را داشت تا گل برتری ایران را به ثمر برساند ولی او ارسال بیت آشور از راست را با ضربه ای آرام به دست های دروازه بان آماده آنگولا سپرد.

تیم ملی در دقایق پایانی صاحب توپ و میدان بود ولی بازی تدافعی آنگولا اجازه خودنمایی به مهاجمان کشورمان را نداد تا سومین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش نیز بدون پیروزی برای ایران سپری شود و تیم کشورمان بدون برد و شکست راهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شود.

ایران در دو بازی تدارکاتی قبلی مقابل تیم‌های بلاروس و مونته‌نگرو با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز