خبرگزاری کار ایران

بازی با آنگولا محک خوبی است؛

انصاری‌فرد: تمرینات اصولی را دنبال می کنیم / امیدوارم در جام جهانی نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۴۹

تمرینات مان بر روی برنامه و اصول بوده و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستیم. امیدوارم نتیجه اش را در جام جهانی ببینیم.

مهاجم تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: تمرینات اصولی را دنبال می کنیم و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستیم. امیدوارم نتیجه اش را در جام جهانی ببینیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کریم انصاری فرد در خصوص برگزاری تمرینات و اردوهای مستمر در افریقا و اتریش گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در آفریقا بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و در اتریش با اضافه شدن لژیونرها و دیگر بازیکنان کامل تر بوده و تمرینات ویژه ای را دنبال کردیم.

وی در خصوص بازی با آنگولا گفت: امروز هم بازی خوبی را برابر آنگولا خواهیم داشت. با قرار گرفتن مقابل این تیم، کادر فنی می تواند به طور کامل ملی پوشان را محک بزند. بعد از این بازی اردوها تمام می شود و به ایران باز می گردیم و فقط نگران بیک زاده هستیم.

انصاری فرد در خصوص دیدار با مونته نگرو گفت: هر بازی که می کنیم هماهنگ تر می شویم و فکر می کنم چه بازی هایی که در افریقا داشتیم و مسابقاتی که اکنون در اتریش برگزار می شود، خوب بوده و روز به روز بیشتر به مرز آمادگی می رسیم. امیدوارم خوب کار کنیم تا بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم.

وی درباره فشار تمرینات گفت: تمرینات مان بر روی برنامه و اصول بوده و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستیم. امیدوارم نتیجه اش را در جام جهانی ببینیم.

انصاری فرد در پایان گفت: در جام جهانی تیم ضعیف نداریم همه برای دفاع از کشورشان می آیند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم سربلند باشیم تا دل هواداران را شاد کنیم و از همه مردم عزیز می خواهم که ما را دعا کنند تا تیم‌ملی ایران موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز