خبرگزاری کار ایران

تیم ملی حاشیه ندارد؛

پولادی: امیدوارم آنگولا را ببریم / آبروی ۸۰ میلیون ایرانی در میان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۴۲

اکنون نزدیک جام جهانی است و تیم ملی حاشیه ندارد و با این صحبت‌ها نباید ملی پوشان تیم ملی را به حاشیه برد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در بازی دوستانه امشب مقابل آنگولا به پیروزی دست یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهرداد پولادی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت: نزدیک به یک ماه و نیم است که در اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی و اتریش به سر می‌بریم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم. امروز نیز با تیم آنگولا بازی داریم که امیدوارم با برد همراه شود و سپس به ایران باز خواهیم گشت و پس از استراحتی کوتاه به برزیل سفر می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرینات به خوبی پیش می رود و تنها اتفاق بدی که افتاده مصدومیت بیک زاده است. امیدوارم هرچه زودتر این بازیکن وضعیتش رو به بهبود باشد و به مسابقات جام جهانی برسد. هدف ما این است که تیم با آمادگی در جام جهانی حضور داشته باشد بر همین اساس تاکنون دو دیدار دوستانه با تیم های اروپایی برگزار کرده‌ایم و در هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر بوده و عملکرد خوبی داشتیم.

پولادی در ادامه، بازی‌های جام جهانی را سخت ارزیابی کرد و گفت: در گروه سختی هستیم و بازی‌های دشواری پیش رو داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در ادامه در خصوص مطالبی که برخی از افراد و رسانه‌ها در خصوص رنگ بازوبند کاپیتانی نکونام در دیدار با مونته نگرو مطرح کرده اند، گفت: صحبت کردن در این مورد خنده دار است. اکنون نزدیک جام جهانی است و تیم ملی حاشیه ندارد و با این صحبت‌ها نباید ملی پوشان تیم ملی را به حاشیه برد. صحبت کردن در این مورد کاملا بی اهمیت است. ما نباید به اینگونه صحبت‌ها دامن بزنیم و معتقدم آبروی ۸۰ میلیون ایرانی در جام جهانی در میان است. تلاش می‌کنیم تا درجام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان با تشکر از مردم گفت: مردم ایران همیشه حامی ما بوده و امیداوارم حمایت‎هایشان ادامه دار باشد تا ان شاالله نماینده خوبی برای مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز