خبرگزاری کار ایران

حب و بعض ها را کنار بگذاریم؛

قلعه نویی: همه باید از تیم ملی حمایت کنند / نتایج فصل گذشته را جبران می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۲۲

اصل باید بر این باشد که همه تیم ملی را حمایت کنیم. همین که توانسته‌ایم به جمع ۳۲ تیم برتر جهان برسیم یک افتخار بزرگ است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه مسابقات جام جهانی فوتبال باید حب و بغض‌ها را کنار گذاشته و همه یکپارچه از تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی فوتبال اظهار داشت: اصل باید بر این باشد که همه تیم ملی را حمایت کنیم. کمتر از دو هفته به آغاز مسابقات مانده و همین که توانسته‌ایم به جمع ۳۲ تیم برتر جهان برسیم یک افتخار بزرگ است.

وی ادامه داد: ‌ قطعا برای رسیدن به این جایگاه همه تلاش کردند و حالا هم همه باید وظیفه خود بدانند که از تیم ملی حمایت کنند. مطرح کردن برخی حاشیه‌ها جز لطمه زدن به تیم ملی اثر دیگری ندارد. بهتر است حب و بغض‌ها را کنار گذاشته و به تیم ملی کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت در خصوص شرایط استقلال هم خاطرنشان کرد: ابتدا باید از فتح‌الله‌زاده تشکر کنم که بسیار زحمت کشید. باید این موضوع را بگویم که ذهنیت ما این است که امسال استقلال را جوان‌تر و شاداب‌تر کنیم تا بتوانیم نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز