خبرگزاری کار ایران

در پایان اردوی اتریش؛

کی‌روش بازیکنان تیم‌ملی را ۱۱خرداد معرفی می‌کند / وضعیت مبهم بیک‌زاده!

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۰۳

قرار است کی روش یک روز پس از دیدار با آنگولا و در پایان اردوی اتریش فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی را برای حضور در جام جهانی اعلام کند.

سرمربی تیم ملی ۲۴ ساعت پس از دیدار روز جمعه مقابل آنگولا فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی برزیل را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که ۳۲ تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی تا ۱۲ خرداد فرصت دارند تا فهرست نهایی بازیکنان خود را برای حضور در این مسابقه‌ها به فیفا اعلام کنند، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته یک روز پیش از مهلت قانونی، فهرست ۲۳ نفره تیم ملی را به فدراسیون جهانی فوتبال معرفی کند.

قرار است کی روش یک روز پس از دیدار تدارکاتی روز جمعه تیم ملی مقابل آنگولا و در پایان اردوی اتریش فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی را برای حضور در جام جهانی اعلام کند. در این میان وضعیت هاشم بیک زاده که در دیدار برابر مونته نگرو از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد برای حضور در جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. گفته می شود پزشکان تیم ملی سخت در تلاش اند تا او را به بازی‌های جام جهانی برسانند.

تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش به سر می‌برد روز جمعه پس از بازی با آنگولا به ایران باز خواهد گشت. تیم ملی بامداد شنبه در تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز