خبرگزاری کار ایران

در جریان مسائل مالی نیستم؛

پنجعلی: با هماهنگی دایی از ۱۷ خرداد استارت می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۱۶

در حال حاضر رحیمی بدون وقفه پیگیر تمام امور مربوط به تیم و برنامه‌های کادر فنی است و در موارد مورد نیاز هماهنگی‌ها با سرمربی به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال زیاد تمرینات پرسپولیس از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی با اعلام این مطلب گفت: مدیریت باشگاه پیگیر اجرای برنامه‌های کادر فنی است و در موارد نیاز برای هماهنگی با علی دایی، امور جاری به صورت تلفنی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه قبل از سفر علی دایی هماهنگی‌های لازم با او انجام شده بود، افزود: در حال حاضر رحیمی بدون وقفه پیگیر تمام امور مربوط به تیم و برنامه‌های کادر فنی است و در موارد مورد نیاز هماهنگی‌ها با سرمربی به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من هم مرتب با مدیریت در تماس هستم و امور اعضای تیم را پیگیری می‌کنیم. مسئولان باشگاه نیز در تکاپو هستند تا یک تیم خوب برای فصل آینده بسته شود.

پنجعلی درباره زمان شروع تمرینات هم خاطرنشان کرد: پیش از این، از دهم تا هفدهم خرداد ماه برای شروع تمرینات انتخاب شده بود و احتمال دارد کار را از همان هفدهم خردادماه آغاز کنیم.

وی درباره مطالب منتشر شده در مورد قرارداد اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسائل مالی اعضای تیم موضوعی است که بین آنها و باشگاه جریان دارد. من در جریان نیستم و چنین مسئله‌ای را هم پیگیری نکرده و درباره آن صحبت نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز