خبرگزاری کار ایران

همه چیز به خوبی پیش می رود؛

آزمون: شرایط آمادگی ما در برزیل بالاتر می رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۲۶

معتقدم با برگزاری دو دیدار دوستانه ای که پیش رو داریم و همچنین دیدار تدارکاتی مان در برزیل، شرایط آمادگی مان بالاتر می رود.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره شرایط حاضر در اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را زیر نظر کی روش انجام می دهیم و همه چیز به خوبی پیش می رود و به آمادگی صد در صد نزدیک می شویم.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون با بیان این مطلب اظهار کرد: معتقدم با برگزاری دو دیدار دوستانه ای که پیش رو داریم و همچنین دیدار تدارکاتی در برزیل، شرایط آمادگی ما بالاتر می رود.

وی در خصوص دو دیدار تیم ملی با مونتنگرو و آنگولا گفت: این دو بازی، بسیار خوب و سنگین خواهند بود. چرا که هر دو تیم فیزیکی و قدرتی بازی می کنند و ما نیز مقابل این دو تیم باید خوب ظاهر شویم و بی شک برگزاری این دو دیدار به آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک می کند.

آزمون درخصوص عملکرد خود در تیم باشگاهی اش گفت: تمرینات و بازی های خوبی را انجام دادیم و متاسفانه علیرغم تلاشی که به کار گرفتیم آخر فصل نتیجه دلخواه را کسب نکردیم. در لیگ روسیه تیم های خوبی حضور دارند و از سطح فنی بالایی نیز برخوردار هستند که این امر به روند رو به رشد ما کمک بالایی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز