خبرگزاری کار ایران

با تخصیص ۳۵ میلیارد به آبی‌ها؛

قرارداد اسپانسر باشگاه استقلال منقعد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۶۶۸

به جز قرارداد ما با حامی مالی که ۲۰ میلیارد تومان است، ۱۰ میلیارد تومان هم از سازمان لیگ می‌گیریم و ۵ میلیارد دیگر هم از منابع دیگر تامین می‌کنیم.

قرارداد حامی مالی باشگاه استقلال تهران با حضور بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه و نماینده شرکت توسعه ایران نوین به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان این مراسم گفت: تلاش می‌کنیم حساب‌های باشگاه را تا آخر هفته باز کنیم تا این ۳ میلیاردی که از طرف حامی مالی به باشگاه تزریق شده بتواند به کمک امیر قلعه‌نویی بیاید تا با خیال راحت تیم را برای فصل آینده ببندد. من هم هیچ‌گونه دخالتی در نقل و انتقالات این باشگاه نخواهم داشت و تمامی کارهای فنی بر عهده سرمربی است و من به عنوان مدیرعامل کارهای بزرگتری را پیش‌رو دارم. تلاش ما برطرف کردن تمامی مشکلات موجود است.

افشارزاده در ادامه از تخصیص ۳۵ میلیارد تومان به این باشگاه خبر داد و گفت: به جز قرارداد ما با حامی مالی که ۲۰ میلیارد تومان است، ۱۰ میلیارد تومان هم از سازمان لیگ می‌گیریم و ۵ میلیارد دیگر هم از منابع دیگر تامین می‌کنیم.

در ادامه این نشست سبک‌دست نماینده حامی مالی تیم استقلال گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و ما خوشحالیم که توانسته‌ایم حامی مالی آن باشیم. امیدواریم شرکت توسعه ایران‌نوین بتواند به تمام مفادی که در قرار داد آمده به نحو احسنت جامه عمل بپوشاند.

در حاشیه این نشست سبک‌دست درخصوص نمایندگان اسپانسر باشگاه استقلال در هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: افجه‌ای و توفیقی با توجه به سوابق اقتصادی که دارند نمایندگان ما در هیات مدیره هستند. این افراد ناظران اقتصادی هیات مدیره‌اند که در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ما کار را دنبال می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز