خبرگزاری کار ایران

افشارزاده خبر داد:

شرکت توسعه صنایع‌نوین‌ایران اسپانسر ۲۰ میلیاردی استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۸۲

نماینده این شرکت در نشست امروز هیات مدیره حضور داشت. در این نشست قرار شد همه اعضا فعالیت کنند تا اسپانسرهای جدیدی برای باشگاه پیدا و معرفی شود.

با توجه به مسائلی که در باشگاه استقلال وجود دارد و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، امروز اولین نشست با حضور ۹ نفر عضو جدید برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت توسعه صنایع نوین ایران اسپانسر ۲۰ میلیاردی باشگاه استقلال است. نماینده این شرکت در نشست امروز هیات مدیره حضور داشت. در این نشست قرار شد همه اعضا فعالیت کنند تا اسپانسرهای جدیدی برای باشگاه پیدا و معرفی شود.

در حال حاضر باید بدهی‌های باشگاه را به نحوی تقسیم‌بندی کنیم که بتوانیم آن‌ها را بپردازیم. او در پاسخ به این پرسش که برای پرداخت بدهی‌های استقلال چه برنامه‌ای دارید و آیا اعتبار کافی برای حل مشکلات در اختیار هست، تصریح کرد: باشگاه استقلال مشکل دارد. مطمئن باشید که بحران وجود دارد. من زمانی که به فدراسیون وزنه‌برداری رفتم مشکلات اینچنینی در آن فدراسیون وجود داشت اما با تداوم کار و کمک مجموعه اهالی وزنه‌برداری، موانع را از پیش رو برداشتیم. سعی می‌کنیم بدهی‌های را اولویت‌بندی کنیم تا هرچه‌ سریع‌تر تکلیف بدهی‌های باشگاه روشن شود.

افشارزاده درباره برگزاری نشست امروز هیات مدیره در وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: با توجه به مسائلی که در باشگاه استقلال وجود دارد و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، امروز اولین نشست با حضور ۹ نفر عضو جدید برگزار شد. پس از اعلام اهداف باشگاه توسط خادم، رای‌گیری از اعضا صورت گرفت و من به عنوان مدیرعامل صاحب‌پناه، صادق‌پور و توفیقی به عنوان رییس، نایب رییس و دبیر هیات مدیره و علی سلیمانی به عنوان ذی‌حساب انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درباره نشست بعدی هیات مدیره گفت: فردا ساعت ۱۲ نخستین نشست هیات مدیره در محل باشگاه استقلال برگزار می‌شود. در این نشست درباره بدهی‌های باشگاه، مشکلات پیش رو، وضعیت سرمربی و تیم در فصل آینده صحبت خواهد شد. او اضافه کرد: قرار است سلیمانی ذی‌حساب جدید امروز در محل باشگاه حاضر شود و گزارش جامعی از وضعیت مالی باشگاه و اقداماتی که برای روشن شدن بدهی‌ها صورت گرفته آماده کند و فردا در اختیار هیات مدیره و وزارت ورزش قرار بگیرد. افشارزاده در پایان گفت که از فردا ساعت ۹ با حضور در باشگاه استقلال کارش را رسما آغاز می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز