خبرگزاری کار ایران

انتخاب افشارزاده صوری بود؛

فکری: قلعه‌نویی بهترین گزینه برای هدایت استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۳۳

مهمترین کار آنها انتخاب سریع سرمربی تیم است چون وقتی سرمربی تیم مشخص باشد می‌تواند برنامه‌ریزی کرده و کارش را شروع کند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است در حال حاضر مهمترین کار هیات مدیره و مدیر عامل جدید باشگاه استقلال انتخاب هر چه سریع تر سرمربی تیم برای فصل جدید است.

از نظر وی امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای هدایت آبی‌پوشان تهرانی است چون خود اوست که می‌تواند خرابی‌های فصل قبل را درست کند و با خوش‌نامی از استقلال برود.

گفت‌وگوی فکری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:
افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد. در این رابطه چه نظری دارید؟
با توجه به نفراتی که در هیات مدیره بودند افشارزاده شرایط مناسب‌تری برای احراز پست مدیر عاملی استقلال داشت چون با آوردن او در هیات مدیره از قبل زمینه را چیده بودند تا افشارزاده مدیر عامل استقلال شود واین انتخاب هیات مدیره صوری بود چون افشارزاده از قبل انتخاب شده بود.

افشارزاده کمی هم برای قبول این پست تردید داشت چون اعلام کرده بود رفقایش به او توصیه کرده‌اند مدیر عاملی استقلال را قبول نکند. به نظر شما توصیه دوستان افشارزاده به او درست بوده؟
کار کردن در استقلال و پرسپولیس واقعاً خیلی سخت است و با همه ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر فرق می‌کند. در این دو باشگاه اینکه فکر کنی فقط خودت کار کنی؛ نمی‌شود چون خیلی‌ها به عنوان دوست و دشمن و رقیب کارشکنی می‌کنند. این فضا، فضای راحتی برای کار کردن نیست. اگر دوستان او چنین توصیه‌ای کرده‌اند می‌دانستند افشارزاده کار راحتی در استقلال ندارد. اگر وضعیت مالی باشگاه مشخص شده باشد یکی از مهمترین معضلات استقلال حل شده، افشارزاده با توجه به تجربه‌ای که دارد می‌تواند از عهده کار بر آید اما اگر اسپانسر استقلال نتواند تعهداتش را عملی کند، کار خیلی سخت می‌شود.

الان مهمترین کار هیات مدیره و مدیر عامل استقلال چیست؟
مهمترین کار آنها انتخاب سریع سرمربی تیم است چون وقتی سرمربی تیم مشخص باشد می‌تواند برنامه‌ریزی کرده و کارش را شروع کند و مطمئناً خود افشارزاده قبل از اینکه بیاید یکسری هماهنگی‌ها و رایزنی‌ها را برای انتخاب سرمربی انجام داده و هر چه سریع‌تر این کار انجام شود به نفع استقلال است.

به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال بهترین انتخاب است؟
بهترین گزینه خود قلعه‌نویی است و گزینه بهتر از او در حال حاضر نیست. این حرف را به دو دلیل می‌زنم یکی اینکه بهتر از او نیست و دوم اینکه قلعه نویی باید بماند و خرابی‌های سال قبل را درست کند. و با خوش‌نامی برود. نه این‌که با کارنامه بد از استقلال برود.

چه تضمینی وجود دارد که قلعه‌نویی بتواند خرابی‌ها را درست کند؟
همان تضمینی که اگر شخص دیگری بیاید شاید نتواند نتایج مورد نظر را بگیرد، اما قلعه‌نویی از استقلال شناخت دارد و سال قبل هم در تیم بوده و با کارنامه‌ای که دارد پیش بینی می‌شود بتواند امسال در استقلال نتایج بهتری بگیرد. البته نه قلعه‌نویی و نه هیچ کسی تضمین کتبی نمی‌دهد که نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

چه فصلی را برای استقلال پیش بینی می‌کنید؟
چند تیم در ایران هستند که همیشه مدعی به شمار می‌روند. با توجه به اینکه مدیر عامل استقلال زمان خوبی آمده و می‌تواند سرمربی را سریع انتخاب کند و کار برای فصل جدید به موقع شروع شود، استقلال امسال می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز