خبرگزاری کار ایران

هنوز ترکیب تیم ملی کامل نیست؛

تیموریان: جام جهانی فرصتی برای حضور بازیکنان در لیگ های بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۵۶

یکی از راه های پیشرفت، حضور بازیکنان در لیگ های معتبر جهان است که امیدوارم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شرایطی را برای پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ های اروپایی فراهم کند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران حضور در جام جهانی را فرصتی برای حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های بزرگ جهان دانست.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان با بیان این مطلب افزود: یکی از راه های پیشرفت، حضور بازیکنان در لیگ های معتبر جهان است که امیدوارم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شرایطی را برای پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ های اروپایی فراهم کند.

وی درباره وضعیت اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش اظهار داشت: اردوی خوبی است و شرایط مساعدی در تمرینات ملی پوشان حاکم است البته هنوز بازیکنان تیم ملی به صورت کامل به اردو نیامده اند. مطمئنا بعد از آمدن همه بازیکنان و کامل شدن ترکیب تیم ملی شرایط ایده ال خواهد شد.

هافبک فصل گذشته تیم استقلال تهران افزود: سایر ملی پوشان در حال ملحق شدن به اردوی اتریش هستند تا بتوانیم هماهنگ تر تمرین کنیم و به اهداف سرمربی تیم ملی در این اردو برسیم.

وی درخصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش گفت: همیشه بازیهای دوستانه برای تیم ملی موثر بوده است. در چهار ماه گذشه بازی دوستانه نداشتیم و تنها دیدارهای مقدماتی جام ملت ها را پشت سر گذاشتیم که برای ما حکم بازی دوستانه را داشت.

تیموریان درمورد دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی اظهار داشت: همه تیم های همگروه ما خوب هستند. من فقط تجربه بازی باتیم ملی بوسنی رادارم و مقابل نیجریه و آرژانتین بازی نکرده ام اما نسبت به بازیکنان این دو تیم، شناخت نسبی دارم. این را می دانم که اکثربازیکنان آنها در اروپا بازی می کنند و تیم های قدرتمندی هستند و امیدوارم بتوانیم بهترین بازی هایمان را انجام دهیم.

وی در مورد همراهی رسانه ها و مردم با تیم ملی افزود: رسانه یار دوازدهم تیم ملی ایران بوده و هستند و امیدوارم مثل گذشته حامی بازیکنان تیم ملی باشند، چرا که جام جهانی یک واقعه بزرگ است و نیاز به حمایت همه و بخصوص رسانه ها دارد.

تیموریان در خصوص انتقال تجربیات خود به بازیکنان جوانتر تیم ملی گفت: تاجایی که بتوانم حتما این کار را خواهم کرد اما خودم هنوز باید تلاش بیشتری داشته باشم تا بتوانم به تجربیاتم اضافه کنم چرا که لحظه به لحظه فوتبال جا برای پیشرفت دارد و باید از هر زمانی برای تجربه اندوزی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز