خبرگزاری کار ایران

فضای ورزش با تملق و چاپلوسی پیش می‌رود؛

واعظ آشتیانی: هیات مدیره جدید مجموعه ورشکسته استقلال را سر و سامان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۸۵

در این چهار سال به دلیل سوء مدیریت و عدم نظارت هیات مدیره گذشته نسبت به این تیم باعثشد که این مجموعه ورشکسته شود و این هیات مدیره برای سرو سامان دادن به اوضاع استقلال کار بسیار سختی دارد

ایلنا - مدیر عامل سابق باشگاه استقلال عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی و همچنین بی اطلاعی هیات مدیره باشگاه‌ها از اقدامات مدیران‌عامل را یکی از بزرگترین معضلات باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار ایران می‌داند.

این مدیر با تجربه اقتصادی و ورزشی معتقد است هیچ متر و معیاری برای انتخاب مدیر موفق و مدیر ناتوان تاکنون نداشته‌ایم و به همین دلیل است که باشگاهی مثل استقلال امروز بی سر و سامان بوده و یک مجموعه ورشکسته محسوب می‌شود.

گفت‌وگوی امیر رضا واعظ آشتیانی با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

هیات مدیره جدید باشگاه استقلال معرفی شد، در این رابطه چه نظری دارید؟
امیدوارم موفق و منشأ‌ خیر باشند و این بی سر و سامانی را که در باشگاه استقلال و جود دارد به نظم برسانند و این تیم فوتبال را به یک باشگاه و اقعی تبدیل کنند. در این ۴ سال به دلیل سوء مدیریت و عدم نظارت هیات مدیره گذشته نسبت به این تیم باعثشد این مجموعه ورشکسته شود و این هیات مدیره برای سرو سامان دادن به اوضاع استقلال کار بسیار سختی دارد. هر چند که متاسفانه متر و معیاری تاکنون برای مدیر موفق و ناتوان نداشته‌ایم و به همین دلیل است که فضای ورزش همراه با تملق و چاپلوسی پیش می‌رود.

آیا تفاوتی هم بین مدیر موفق و ناموفق در ایران وجود دارد؟
جالب اینکه از مدیر ناتوان تشکر هم می‌شود. آرزوهای ضد فرهنگی در ورزش در حال رشد است و یکی از عوارض آن نداشتن متر و معیار برای موفقیت مربی، ‌ مدیر عامل و بازیکن است.

به نظر شما این ترکیب برای هیات مدیره استقلال خوب و مناسب است؟
اصلاً کاری به این مسائل ندارم. امیدوارم این هیات مدیره نابسامانی‌ها را به نظم در آورد و اگر بتواند در استقلال ساختارسازی کند خدمت بزرگی به این مجموعه کرده‌اند، هر چند تضمینی وجود ندارد اگر در این مجموعه سیستم حاکم شود گروه دیگری نیایند و این زحمات را به باد ندهد و از بین نبرد. که این مسئله ناشی از عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی، وزارت ورزش، مجمع باشگاه‌ها و هیات مدیره خنثی و بی اثر باشگاه‌ها بوده است.

بین اعضای هیات مدیره کسی شایسته مدیر عاملی باشگاه استقلال هست؟
این تشخیص هیات مدیره است و تشخیص آنها محترم است و امیدوارم این هیات مدیره مثل هیات مدیره گذشته بی‌اثر نباشد و از تصمیمات مدیر عامل در طول فصل که بی‌اثر بوده در پایان فصل اظهار بی‌اطلاعی نکنند و در کوران فعالیت مدیر عامل برکار و تصمیمات و فعالیت‌های او نظارت داشته باشند.

با این شرایط آینده را برای باشگاه استقلال چطور می بینید؟
باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی می‌افتد. ان‌شاءاله که موفق باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز