خبرگزاری کار ایران

آخرین تمرین تیم ملی در تهران؛

ملی پوشان شوت زنی و تمرینات تاکتیکی را مرور کردند / استقبال کم نظیر خبرنگاران!

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۳۶

اردونشینان تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد فردا(دوشنبه) برای برگزاری اردویی ۲۲ روزه عازم اتریش می شوند تا چهار دیدار تدارکاتی را در این کشور برگزار کنند.

تمرینات تیم ملی فوتبال عصر امروز(یکشنبه) در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که بخش عمده این تمرینات به شوت زنی و مرور برنامه های تاکتیکی اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به اردوی اتریش عصر امروز(یکشنبه) برگزار شد. این تمرین ۳۰ دقیقه زودتر از زمان اعلام شده و ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد و حدود یکصد دقیقه به طول انجامید.

اردونشینان تیم ملی فوتبال کشورمان، بامداد فردا(دوشنبه) برای برگزاری اردویی ۲۲ روزه عازم اتریش می شوند تا چهار دیدار تدارکاتی را در این کشور برگزار کنند.

بازیکنان در ابتدای تمرین امروز پس از گرم کردن بدن ها، به بازی سپک تاکرا مشغول شدند و در ادامه شوت به دروازه در دستور کار قرار گرفت. در بخش دیگری از تمرین عصر امروز، اردونشینان به ۳ تیم مشکی، سفید و قرمز تقسیم شده و کارهای تاکتیکی و شوت زنی را مرور کردند.

در این تمرین، پاس های طول و عرضی و ارسال به دروازه و در نهایت شوت زنی انجام می شد که کارلوس کی روش در میانه زمین، نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد.

شبکه های تلویزیونی ژاپنی و قطری در این تمرین حضور داشته و ضمن پوشش نحوه تمرینات با برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کارلوس کی روش گفت و گو کردند.

خبرنگاران و عکاسان ورزشی، استقبال قابل توجهی از این تمرین داشتند و اعضای گروه مستندسازی جام جهانی نیز از حاضران در زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران بودند. در دقایق پایانی بازیکنان به دو گروه قرمز و مشکی تقسیم شدند و فوتبال تمرینی بازی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز