خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از حاشیه‌ها دلیل عدم استعفا؛

جدایی فتح‌الله‌زاده جدی‌تر شد / پاسخ منفی به ۲ اسپانسر آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۷۰

فتح‌الله‌زاده همچنین در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان و مجموعه باشگاه استقلال اعلام کرد که استقلال را دوست دارد و در آینده هر کمکی بتواند برای این مجموعه انجام خواهد داد.

علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان در کمال آرامش گزینه‌های واجد شرایط را انتخاب کند تا روز آخر همه چیز در این باشگاه سر جای خودش باقی بماند.

به‌گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری مشاور رسانه‌ای باشگاه استقلال درمورد مسائل اخیر هیات‌مدیره و شایعات به وجود آمده در این‌باره اظهار داشت: طی روزهای گذشته دو گروه از اسپانسرهای مدنظر وزارت محترم ورزش با علی فتح‌الله‌زاده جلساتی داشتند که برخی از این جلسات بیش از ۳ ساعت به طول انجامید و این اعضای محترم از علی فتح‌الله‌زاده درخواست داشتند به جمع آنها بپیوندد و به عنوان مدیرعامل کار خود را در استقلال ادامه دهد که علی فتح‌الله‌زاده علی‌رغم اصرار این عزیزان ضمن تشکر از وی و حسن‌ظنی که داشتند و همچنین وزارت‌ محترم ورزش اعلام داشت که برای سال آینده نیاز به استراحت و تمرکز دارد و نمی‌تواند در جمع آن عزیزان به استقلال خدمت کند.

سررشته‌داری ادامه داد: علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که تاکنون هم اگر استعفا نداده و در باشگاه استقلال توفیق خدمت دارد دلیلش این است که نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی به استقلال حاشیه‌ای وارد شود و وزارت ورزش و جوانان در کمال آرامش گزینه‌های واجد شرایط را انتخاب کند و تا روز آخر همه چیز در این باشگاه سرجای خودش باقی بماند. فتح‌الله‌زاده همچنین در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان و مجموعه باشگاه استقلال اعلام کرد که استقلال را دوست دارد و در آینده هر کمکی بتواند برای این مجموعه انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز