خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید از تیم به باشگاه تبدیل شود؛

عبدی: شرح وظایف کمیته‌فنی مشخص باشد مشکلی پیش نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۶۰

ما قصد دخالت نداریم و همه در جهت پیشرفت باشگاه کار می‌کنیم و به ضرر سیستم باشگاه کاری نمی‌کنیم. اگر هر کسی طبق شرح وظایف خودش عمل کند هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در حال حاضر ترجیح می‌دهد خیلی با احتیاط در مورد مسائل و اتفاقات پیرامون سرخ‌پوشان تهرانی صحبت کند تا حاشیه‌ای برای او و پرسپولیس در این مقطع به و جود نیاید و دایی بتواند با آرامش کارش را انجام دهد.

گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را بخوانید.

این روزها بحثبازگشت علی کریمی به پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده، شما به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه در این رابطه چه نظری دارید؟

به هر دو صورت تا جلسه کمیته فنی برگزار نشود و شرح وظایف مشخص نشود ورود به هر بحثی برای ما زود هنگام است. اول باید جلسه کمیته فنی برگزار شود و بعد در مورد هر مساله‌ای هر شایعه‌ای یا هر بخشی در جلسه کمیته فنی بحثکارشناسی انجام شود.

مردم و هواداران دوست دارند کریمی به پرسپولیس برگردد. نظر شخصی شما در این رابطه چیست؟

در حال حاضر نظر شخصی‌ام را نمی‌توانم بگویم، اگر قبل از انتخابم به عنوان عضو کمیته فنی بود؛ می‌توانستم نظر شخصی‌ام را بگویم، اما الان مسئولیت دارم و شرایط فرق می‌کند و نمی‌توانم در این موارد صحبت کنم. اجازه بدهید جلسات کمیته فنی تشکیل شود و بعد صحبت کنیم.

شرح وظایف کمیته فرهنگی چیست؟

کمیته فنی یک شرح وظایف کلی دارد که در همه جای دنیا یکسان است و یک شرح وظایف طبق آیین‌نامه داخلی باشگاه دارد تا در موارد خاص بتوان با کمیته فنی تعامل کرد و دیدگاه‌های بهتری را ارائه کرد.

محمد دایی اعلام کرد علی دایی به کسی حتی کمیته فنی اجازه دخالت در کارش را نمی‌دهد؛ در این رابطه چه نظری دارید؟

هر کسی مسئولیت صحبت‌های خودش را دارد. ما قصد دخالت نداریم و همه در جهت پیشرفت باشگاه کار می‌کنیم و به ضرر سیستم باشگاه کاری نمی‌کنیم. اگر هر کسی طبق شرح وظایف خودش عمل کند هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

کمیته فنی در انتخابات بازیکن و اردوها و برنامه‌های تیم دخالت دارد؟

مطمئناً بازیکنان زیر نظر سرمربی انتخاب می‌شوند چون مسئولیت تیم را برعهده دارد، اما جلسه کمیته فنی باید تشکیل شود و در مورد مسائل فنی بحثو تبادل‌نظر شود. اگر کادر فنی کمک بخواهند ما نیز کمک می‌کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا بازگشتی به پرسپولیس رویایی که همه از آن یاد می‌کنیم داشته باشیم.

در مورد هیات مدیره جدید باشگاه چه نظری دارید؟

اکثر آنها را نمی‌شناسم و فقط آقایان زادمهر و استیلی که ورزشی هستند را می‌شناسم و امیدوارم هیات مدیره کارش را به درستی انجام دهد.

مهم‌ترین وظیفه هیات مدیره در این مقطع چیست؟

ایجاد آرامش از لحاظ روانی، اقتصادی و فنی و اتخاذ تصمیمات راهبردی تا راهکارهای خوبی باشگاه بدهند تا پرسپولیس از یک تیم به باشگاه تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز