خبرگزاری کار ایران

کاری از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد؛

کاشانی: هنوز درباره حضور در کمیته فنی صحبت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۹۳

هنوز درباره حضور در کمیته فنی صحبت نکرده‌ایم اما اگر تحت هر عنوانی در جهت تعالی پرسپولیس و فوتبال بویژه در بعد فرهنگی کاری از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: درباره حضور در کمیته فنی هنوز صحبت خاصی نکرده‌ایم ولی هر کمکی تحت هر عنوانی از دستم برآید، انجام می‌دهم.

به گزارش ایلنا، جعفر کاشانی افزود: هنوز درباره حضور در کمیته فنی صحبت نکرده‌ایم اما اگر تحت هر عنوانی در جهت تعالی پرسپولیس و فوتبال بویژه در بعد فرهنگی کاری از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از محبت اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم در جهت پیشرفت فنی و فرهنگی فوتبال و پرسپولیس قدم برداریم. البته من پیش از این صحبت‌هایی با آقای رحیمی داشتم اما درباره حضور در کمیته فنی صحبت نکرده بودیم و باید در این ارتباط هم صحبت کرد و تلاش می‌کنم آنچه که می‌توانم را در اختیار مجموعه بگذارم.

کاشانی خاطرنشان کرد: من بیشتر از یکی، دو بار آقای رحیمی را ندیدم اما در همین ملاقات‌ها و با توجه به سابقه خوبی که از ایشان وجود دارد، وی را بسیار مدیر و مدبر، صاحب فکر، دارای سعه صدر و دغدغه‌های فرهنگی دیدم. صحبت‌های ما بیشتر در حوزه دانشگاه پرسپولیس بود که بسیار استقبال کردند و به توسعه و تعالی این مرکز علاقه نشان دادند.

رئیس هیات مدیره امنای دانشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: می‌خواهیم این آکادمی به یک دانشگاه بزرگ بدل شود. دانشگاه مکانی برای انسان سازی و فرهنگ سازی است. بالاخره فوتبال و ورزش ما به جایی می‌رسد که در تمام حوزه‌ها به نیروهای متخصص نیاز پیدا می‌کند و این نیروها را باید در همین محیط دانشگاهی تربیت کنیم. البته پیش از این نیز گفته‌ام که همیشه برابر کار خوب و فرهنگی مقاومت می‌شود ولی ما باید این نهال را به درختی تنومند تبدیل کنیم. تازه می‌خواهیم به این طفل راه رفتن بیاموزیم ولی وقتی این طفل به تعالی و بلوغ رسید، دیگران را راه خواهد برد. از اینرو بسیار خوشحال هستم که رویکرد مدیریت باشگاه اینقدر نسبت به دانشگاه روشن و باز است.

وی در ادامه گفت: در بحثکمیته فنی یا هر جای دیگری که احساس شود کاری از دست ما بر می‌آید تا نهایت توان در خدمت پرسپولیس خواهم بود و امیدوارم تا زنده هستم باشگاه شدن این تیم بزرگ را ببینم.

کاشانی همچنین درباره ارزیابی خود از اقداماتی که باید در کمیته فنی انجام شود، افزود: کمیته فنی نقش مشورتی و نظارتی دارد. قرار نیست در کار سرمربی دخالت شود. استقلال کاری و تصمیم‌گیری سرمربی باید حفظ شود. کمیته فنی در کار کادر فنی دخالت نمی‌کند و نقش نظارتی دارد. اگر زمانی مشورت خواسته شود، مشورت می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه این کارها برای موفقیت پرسپولیس است. ما نیاز به یک کار گروهی داریم. البته فکر می‌کنم اعضای کمیته فنی هم هر قدر کمتر مصاحبه کنند، حساسیت کمتری بوجود خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز