خبرگزاری کار ایران

یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

گوانگژو در ژاپن تکلیف اوزاکا را یکسره کرد / گل آریا پرپر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۵۵

شاگردان مارچلو لیپی با این پیروزی پرگل در خانه حریف گام بلندی برای حضور در جمع ۸ تیم برتر دوازدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود برداشتند.

تیم فوتبال گوانگژوی چین مدافع عنوان قهرمانی دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی پرگل مقابل اوزاکای ژاپن به پایان برد تا کار صعود خود را در همین بازی رفت در ژاپن تمام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های سرزو اوزاکای ژاپن و گوانگژوی چین عصر امروز در ورزشگاه تودوروکی شهر کاوازاکی برگزار شد که در پایان تیم گوانگژو موفق شد میزبان خود را با برتری ۵ - ۱ شکست دهد.

در این دیدار ابتدا این تیم گوانگژو بود که در دقیقه ۲۲ توسط موریکوئی تیمش را پیش انداخت، اما آریا جسور هاسه‌گاوا مهاجم ایرانی الاصل تیم اوزاکا کار را به تساوی کشید.

دقایقی پس از این گل تیم گوانگژو صاحب یک ضربه پنالتی شد که الکسون این موقعیت را به گل برتری تیم میهمان تبدیل کرد. الکسون ۳ دقیقه بعد از ضربه پنالتی با هوشیاری گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه اوزاکا کرد. چائولین در دقیقه ۷۸ گل چهارم تیم گوانگژو را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۴ یک بار دیگر موریکویی دومین گل خود را نیز وارد دروازه اوزاکا کرد تا کار را با زدن گل پنجم تیمش تمام کند و نماینده ژاپن دیدار رفت را با شکستی سنگین به پایان ببرد. بدین ترتیب شاگردان مارچلو لیپی با این پیروزی پرگل و ارزشمند در خانه حریف گام بلندی برای حضور در جمع ۸ تیم برتر دوازدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا برداشتند و هفته آینده راه همواری برای صعود از این مرحله پیش رو خواهد داشت.

پیش از این دیدار نیز پوهانگ کره‌جنوبی موفق شده بود دیگر نماینده کره یعنی جئونبوک را در خارج از خانه ۲ بر یک از پیش رو بردارد تا در بازی برگشت کار راحت‌تری در خانه داشته باشد.

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه
جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی(یک) - پوهانگ کره‌جنوبی(۲)
گل‌ها: لی جائه‌سونگ(۵۴) برای هیوندای و وسون جون‌هو(۵۹) و مویئول‌کو(۷۵) برای پوهانگ

سرزو اوزاکا ژاپن(یک) - گوانگژو اورگرانده چین(۵)
گل ها: آریا هاسه گاوا(۳۰) برای سرزواوزاکا و موریکی(۲۲ و ۸۴)، الکسون(۳۴ و ۳۷) چائولین(۷۸) برای گوانگژو

الجزیره‌امارات - العین‌امارات، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی

الاتحاد عربستان - الشباب عربستان، ساعت ۲۲:۲۰، ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز