خبرگزاری کار ایران

پایان اردوی آفریقای‌جنوبی؛

بازگشت ملی‌پوشان بدون کی‌روش / ۲۲ اردیبهشت سفر به اتریش

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۳۲

تیم ملی در حالی در آخرین ساعت‌های روز جمعه ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک کرد که کارلوس کی‌روش در آفریقای‌جنوبی ماند تا بعد از چند روز استراحت کنار خانواده‌اش به ایران برگردد.

اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام‌جهانی در شرایطی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی به همراه کاروان تیم ملی به ایران بازنگشت. ضمن اینکه بازیکنان نیز در دو گروه و نصف و نیمه وارد تهران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده می‌کند، از ۲۶ فروردین تنها ۱۰ بازیکن در شهر ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی آغاز شد و طی روزهای بعد بازیکنان تیم‌های سپاهان، استقلال، فولاد و تراکتورسازی هم به جمع بازیکنان اضافه شدند تا نخستین اردوی تیم ملی با همه مشکلاتش برگزار شود.

اساس کار شاگردان کی‌روش در اردوی آفریقای‌جنوبی بر تمرینات بدنسازی استوار بود، ضمن اینکه تیم ملی در این اردو ۴ دیدار تدارکاتی را نیز مقابل تیم‌های باشگاهی آفریقای‌جنوبی برگزار کرد که دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست برابر صدرنشین لیگ آفریقای جنوبی بود.

تیم ملی در حالی در آخرین ساعت‌های روز جمعه ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک کرد که کارلوس کی‌روش در آفریقای‌جنوبی ماند تا بعد از چند روز استراحت کنار خانواده اش به ایران برگردد. دسته اول بازیکنان نیز صبح امروز وارد تهران شدند و قرار است گروه دوم ساعت ۱۵ بعد از ظهر به کشور بازمی گردند.

بر اساس اعلام قبلی مسئولان تیم ملی، قرار است ملی‌پوشان کشورمان چند روز در تهران استراحت و تمرین کنند و سپس روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه راهی اتریش شوند تا این بار با حضور تمامی بازیکنان لژیونر و داخلی اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره مسابقات جام‌جهانی با تیم‌های نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است که روز ۲۶ خرداد نخستین دیدار خود را برابر تیم ملی فوتبال نیجریه برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز