خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر فوتبال؛

سلام دوباره پیکان و کاظمی به لیگ برتر / حکم سرهنگ پای سقوط فجر

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۶۹

بازیکنان تیم فجرسپاسی پس از دریافت گل توپ را از هر نقطه زمین به درون محوطه جریمه پیکان ارسال می‌کردند اما حملات احساسی آنها نتیجه نداد تا شاگردان یاوری ناباورانه وداع تلخی با لیگ برتر داشته باشند.

تیم فوتبال پیکان با برتری یک بر صفر مقابل فجر سپاسی در مرحله پلی آف به عنوان شانزدهمین تیم جواز حضور در فصل بعد رقابت های لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های پیکان تهران و فجرسپاسی شیراز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به قضاوت یدالله جهانبازی و در حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهر قدس برگزار کردند که در پایان تیم پیکان تهران با یک گل برابر حریف خود پیروز شد و به رقابت های لیگ برتر صعود کرد. تنها گل این مسابقه را سعید حلافی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

در نیمه نخست دو تیم بازی نسبتا برابری را ارایه کردند که البته تیم فجرسپاسی دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفت که معدنچی و رمضان‌نژاد در دقایق ۱۵ و ۲۱ این فرصت‌ها را از دست دادند تا در نیمه نخست گلی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

با شروع نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد و این تیم پیکان بود که برتر از حریف ظاهر شد و بارها خط دفاعی تیم فجرسپاسی را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۷۱ بازی بود که سعید حلافی از موقعیت ایجاد شده استفاده کرد و دروازه تیم فجر را باز کرد.

بعد از این گل شاگردان یاوری که سقوط از لیگ برتر را باور نداشتند با بازی احساسی به سمت دروازه حریف حمله ور شدند اما در دقیقه ۸۱ این تیم پیکان بود که در یک ضد حمله تا آستانه گل دوم هم پیش رفت ولی کریمی ضربه خود را به بالای دروازه حریف زد.

پس از این صحنه همچنان بازیکنان تیم فجرسپاسی توپ را از هر نقطه زمین به درون محوطه جریمه پیکان ارسال می‌کردند اما حملات احساسی آنها نتیجه نداد تا شاگردان یاوری ناباورانه وداع تلخی با لیگ برتر داشته باشند.

بدین ترتیب تیم پیکان به عنوان شانزدهمین تیم در چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز