خبرگزاری کار ایران

باید حداکثر از نیمه خرداد تمرینات را شروع کنیم؛

منافی: امیدوارم فصل آینده دغدغه‌‌ای غیر از مسائل فنی نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۶۹

با شرایطی که در باشگاه پیش آمده؛ امیدواریم برای فصل جدید فارغ از همه مسائل بتوانیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رحیمی فوتبالی بوده‌ و تجربه مدیریتی زیادی دارند و امیدوار شده‌ایم که فصل بعد هیچ دغدغه‌ و فکری غیر از مسائل فنی و موفقیت تیم نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، جواد منافی با بیان این مطلب افزود: با شرایطی که در باشگاه پیش آمده؛ امیدواریم برای فصل جدید فارغ از همه مسائل بتوانیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم. طبعا به آینده امیدوار هستیم و منتظریم که با مشخص شدن شرایط تیم، بتوانیم قبل از تیم‌های دیگر با آرامش کارمان را شروع کنیم.

وی ادامه داد: با ترکیبی که می‌بینیم و مطالبی که می‌شنویم امیدوار شدیم که هیات مدیره، یک گروه فعال و موثر باشد که بتواند به آنها تکیه کرد و آقای رحیمی که خودشان فوتبالی بوده‌اند و سال‌ها تجربه مدیریتی هم دارند، آقایان استیلی و زادمهر هم که از خانواده پرسپولیس و آشنا به مسائل و مشکلات مجموعه هستند و به طور کلی فکر می‌کنم این مجموعه می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که پشتوانه خوبی برای تیم باشد تا کادر فنی هم بدون نگرانی از بابت سایر مسائل، فقط روی مسائل فنی و بازی‌ها تمرکز کند. بویژه که ما در این فصل در جام قهرمانان آسیا هم حضور خواهیم داشت و مهم است که با بهترین برنامه‌ریزی کارها را دنبال کنیم. به هر حال مدیریت جدید تازه آمده و باید کمی زمان داد.

مربی پرسپولیس درباره تغییراتی که ممکن است در ترکیب بازیکنان روی دهد، خاطرنشان کرد: تصمیم با سرمربی است، اما صد در صد نظر دایی این است که اسکلت تیم را حفظ کنیم و کمترین تغییرات را داشته باشیم. البته باید نقاط ضعف را با جذب نفرات توانمند برطرف کنیم و با توجه به حضور در ۳ جام باید برای هر شرایط پیش‌بینی نشده فکر کنیم. به عنوان نمونه حذف تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان از جام قهرمانان نشان داد این رقابت‌ها سخت‌تر از گذشته شده است.

منافی درباره احتمال تصویب قوانین جدید مانند محدودیت استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال خاطرنشان کرد: در شرایط عادی شاید ایده بدی نبود، اما وقتی ۴ تیم ما در آسیا حضور دارند، این محدودیت، محرومیت مضاعفی را به بار می‌آورد. همین حالا رقبای آسیایی ما به شکل غیر قابل مقایسه بیشتر از ما هزینه می‌کنند و حتی بازیکنان مطرح جهان را به خدمت می‌گیرند. در این شرایط باید تا حد امکان تیم گردن کلفتی را به مسابقات فرستاد و ما یک تیم قوی از بازیکنان روی نیمکت می‌خواهیم. این قانون اگر تصویب شود و برای تیم‌های حاضر در جام قهرمانان شرایط ویژه‌ای قائل نمی‌شود، محدود کننده و دردسرساز خواهد شد و به سود رقبای آسیا، رقابت را نابرابرتر خواهد کرد.

وی در پایان درباره شروع تمرینات گفت: بعد از روشن شدن وضعیت تیم، زمان دقیق اعلام می‌شود. البته سال قبل که زود شروع کردیم. ثمره آن را دیدیم و برای این فصل هم اینطور شد. بهروان که قاطعانه گفته‌ لیگ از نهم مردادماه شروع می‌شود و به این ترتیب ما باید حداکثر از نیمه خرداد تمرینات را شروع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز