خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در آسیا به مشکل می‌خورد؛

انصاری‌فرد: دایی باید به کارش ادامه دهد / پرسپولیس ابزارهای موفقیت را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۵۵

پرسپولیس ابزارهای موفقیت را دارد و ان‌شاله شرایط خوبی باشد تا موفق شوند. البته یک مقدار سخت است چون یکی - دو سال است که در آسیا نبوده‌اند و به مشکل می‌خورند.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است علی دایی با این باشگاه قرارداد دارد و باید به کارش ادامه دهد و امیدوار است دایی بهتر از فصل قبل نتیجه گرفته و قهرمان شود. از نظر او علی دایی گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس است چون یک مربی شناخته شده است و مردم هم دوستش دارند.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم که موفق باشند و بتوانند مشکلات پرسپولیس را حل کنند. اینکه این هیات مدیره خوب است یا نه را نمی‌دانم. به هر حال وزارت ورزش این‌طور تشخیص داده و حتما مطالعه کرده‌اند و این افراد را معرفی کرده‌اند. من آنها را نمی‌شناسم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم و فقط دعا می‌کنم که موفق باشند.

رحیمی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گزینه خوبی هست؟

بالاخره وی در ورزش کشور مدیر بوده و آروزی موفقیت برایش دارم و امیدوارم بتوانند مشکلات پرسپولیس را سر و سامان بدهد.

اینکه عده‌ای می‌گویند رحیمی از خانواده پرسپولیس نیست را انتقاد درستی می‌دانید؟

بالاخره هر مدیری هر جا باشد، دوست دارد موفق باشد. بعضی از مدیران در گذشته وارد باشگاه پرسپولیس شدند که گفته می‌شد آنها استقلالی هستند. به هر حال این هیات مدیره و مدیر عامل تصمیم وزارت ورزش بوده و هر کسی که می‌آید، دوست دارد موفق باشد.

استیلی و زادمهر به عنوان گزینه‌های ورزشی برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس مناسب هستند؟

پرسپولیس پیشکسوت زیاد دارد و تشخیص داده‌اند که این دو نفر را در هیات مدیره بگذارند و امیدوارم آنها هم کمک کنند تا پرسپولیس به یک سرانجامی برسد.

علی دایی قرار است به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. با ادامه کار او موافق هستید؟

علی دایی یک قرارداد ۳ ساله دارد و باید کارش را در پرسپولیس ادامه دهد. ان‌شااله که دایی امسال موفق‌تر از سال قبل باشد و قهرمان شود. به نظر من دایی گزینه خوبی است و یک مربی شناخته شده است و مردم هم دوستش دارند.

فکر می‌کنید با شرایط موجود پرسپولیس امسال در آسیا موفق می‌شود؟

اگر درست برنامه‌ریزی شود، باید نتیجه بگیرند چون پرسپولیس ابزارهای موفقیت را دارد و ان‌شاله شرایط خوبی باشد تا موفق شوند. البته یک مقدار سخت است چون یکی - دو سال است که در آسیا نبوده‌اند و به مشکل می‌خورند. در آسیا باید هر سال باشی تا بتوانی نتیجه بگیری. حضور در آسیا شرایط خاص خودش را دارد چون وقتی همیشه در این رقابت‌ها باشی، شخصیت یک تیم آسیایی را پیدا می‌کنی و می‌توانی نتیجه بگیری. تیم یوونتوس چند سال از اروپا دور بود و وقتی بر می‌گردد چند سال طول می‌کشد تا جایگاه خودش را پیدا کند. منچسترسیتی هم در انگلیس اول شد، اما در اروپا نمی‌تواند نتیجه بگیرد چون بازی‌های بین المللی شرایط خاص خودش را دارد و باید تداوم داشته باشی تا موفق شوی. پرسپولیس شخصیت بین‌المللی دارد اما باید در کوران بازی‌های آسیایی باشد و برای قهرمانی بجنگد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز