خبرگزاری کار ایران

با حضور ۶۰ بازیکن برگزار می‌شود؛

دانشجو: آغاز اردوی امیدهادر کمپ تیم‌های ملی / وینگادا شنبه در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۱۶

وینگادا بامداد روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه وارد تهران خواهد شد و از بعد از ظهر شنبه نیز ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز می‌کنند.

سرپرست کمیته جوانان درباره حضور نلو وینگادا و برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، رسول دانشجو گفت: وینگادا بامداد روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه وارد تهران خواهد شد و از بعد از ظهر شنبه نیز ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز می‌کنند.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی از ۱۳ اردیبهشت‌ماه به مدت ۵ روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که در این اردو ۲۸ بازیکن زیر نظر وینگادا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در واقع با استعدایابی‌هایی که از سوی کادر فنی تیم ملی امید صورت گرفت، ۶۰ بازیکن را انتخاب و این بازیکنان در طی ۳ یا ۴ مرحله اردو از سوی وینگادا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت، نفرات اصلی انتخاب می‌شوند.

سرپرست کمیته جوانان افزود: این تیم فرصت دارد تا شهریورماه اردوهای تدارکاتی داخلی را برگزار و با آمادگی کامل در رقابت‌های اینچئون کره‌جنوبی شرکت کند. بر همین اساس طی نشست‌هایی که در مرکز نظارت بر عملکرد تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار شد تا به کشورهای ارمنستان، ازبکستان و چین سفر کرده و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. امیدوارم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوی‌های آماده‌سازی، این تیم در بازی‌های پیش رو موفق تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز