خبرگزاری کار ایران

۶ استان شایستگی میزبانی دارند؛

محمد نبی: می‌خواهیم میزبان جام‌ملت‌های ۲۰۱۹ باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۶۴

در بحثاستانداردها ما در بخش سخت‌افزاری شامل محل برگزاری مسابقات، اقامت‌ها آمادگی لازم را داریم و با برگزاری مسابقه‌های مختلف این را نشان داده‌ایم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست بررسی امکانات ایران به منظور کسب میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی با خیر مقدم به حاضرین در این نشست گفت: با توجه به تاریخ یک صد ساله فوتبال در ایران و همچنین میزبانی رقابت‌های مختلف فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی، قصد داریم تا میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص دهیم. با توجه به اینکه ایران تجربه برگزاری رقابت‌های آسیایی را در ۴۰ سال گذشته داشته و همچنین توانایی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در ۳ رشته فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در آسیا و غرب آسیا دارد، می‌خواهیم تا میزبان این بازی‌ها در سال ۲۰۱۹ باشیم. ایران در سال‌های گذشته ثابت کرده می‌تواند میزبانی مسابقه‌های بین‌المللی مهم را داشته باشد.

محمدنبی در نشست بررسی شرایط میزبانی ایران برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا گفت: جام ملت‌ها فستیوال بزرگی است و مشارکت میان کشورهای آسیا به لحاظ اجتماعی مهم است و ایران همه تلاش خودش را برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهد و در بحثاستانداردها ما در بخش سخت‌افزاری شامل محل برگزاری مسابقات، اقامت‌ها آمادگی لازم را داریم و با برگزاری مسابقه‌های مختلف این را نشان داده‌ایم.

وی افزود: ایران به لحاظ آب و هوایی کشوری است ۴ فصل که در هر فصل از سال می‌تواند میزبانی مسابقه‌های مختلف را بر عهده داشته باشد.

وی در پایان گفت: ۶ استان کاندیدا شده‌اند که این استان‌ها شایستگی میزبانی دارند و امیدواریم به لحاظ فنی شرایط خوبی در استادیوم‌ها داشته باشیم. صرف برگزاری مسابقه‌ها در دستور کار ما نیست. حضور جمعیت برای ما اهمیت دارد چون بدون تماشاگر بازی‌ها بدون شور و هیجان برگزار می‌شود. این پتانسیل در ایران وجود دارد و ما همواره، مسابقه‌ها را با حضور تماشاگران زیادی برگزار کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز