خبرگزاری کار ایران

استعفا بدهم یا ندهم؛ تفاوتی ندارد

پورحیدری: شروط فتح‌الله‌زاده را قبول کنند می‌تواند موفق شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۰۴

من نمی‌توانم در زمینه اقتصادی کمک کنم و کسانی باید باشند که بتوانند در این زمینه کمک کنند. الان بحثاستقلال فقط بحثمالی است و نمی‌دانم چرا نوشته‌اند استعفا داده‌ام

بحثاستعفای منصور پورحیدری از هیات مدیره باشگاه استقلال به سوژه روز آبی‌پوشان تهرانی تبدیل شده، اما خودش معتقد است هرگز بحثاستعفای او مطرح نبوده بلکه فصل تمام شده و منتظر است وزارت ورزش برای فصل جدید و هیات مدیره باشگاه تصمیم‌گیری کند.

گفت‌وگوی منصور پورحیدری با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید؛

شما از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا دادید؟

اصلاً چنین بحثی نکرده‌ام و نمی‌دانم چه کسی مساله را مطرح کرده؟ صحبت شد چرا دیروز در جلسه با وزارت ورزش نبودم که گفتم نفراتی به جلسه می‌روند که پیشنهاداتی برای آینده باشگاه داشته باشند یا در باشگاه مسولیت مالی و اقتصادی داشته باشند. بحثمن این است که کسانی باید در هیات مدیره باشند که بتوانند به لحاظ اقتصادی کمک کنند، نه اینکه فقط صندلی را در هیات مدیره اشغال کنند. من نمی‌توانم در زمینه اقتصادی کمک کنم و کسانی باید باشند که بتوانند در این زمینه کمک کنند. الان بحثاستقلال فقط بحثمالی است و نمی‌دانم چرا نوشته‌اند استعفا داده‌ام. اصلاً استعفایی وجود ندارد چون فصل تمام شده و باید ببینم وزارت ورزش چه تصمیم می‌گیرد. من استعفا بدهم و یا ندهم تفاوتی ندارد.

با توجه به اینکه وزارت ورزش تصمیم به واگذاری باشگاه را دارد؛ آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

الان چند ماه است وزارت ورزش برای واگذاری باشگاه تلاش می‌کند و آقای خادم هم جلسات مکرر در این زمینه دارند و در حال بررسی هستند که این اتفاق خوبی است تا در نهایت باشگاه را به کسانی بدهند که بتانند از نظر اقتصادی به باشگاه کمک کنند. فکر می‌کنم اگر تصمیم درستی بگیرند؛ آینده خوبی در انتظار باشگاه باشد.

شما با ماندن فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال موافقید؟

علی فتح‌الله‌زاده صحبت کرده و پیشنهادش را داده و اگر وزارت ورزش موافقت کند؛ با توجه به شناخت و تجربه‌ای که فتح‌الله‌زاده در استقلال دارد؛ بد نیست. الان گروه‌های مختلفی پیشنهاد داده‌اند و باید بررسی شود و بهترین تصمیم گرفته شود و اگر با شرط‌های فتح‌الله‌زاده موافقت شود گزینه خوبی است و می‌تواند موفق شود چون تجربه کار را در استقلال دارد.

اگر از شما بخواهند در هیات مدیره جدید باشید، قبول می‌کنید؟

این افتخار است و در باشگاه هر کاری از من بخواهند انجام می‌دهم. اگر بحثمالی باشگاه حل شود، بحثفنی در هیات مدیره مطرح می‌شود و آن موقع آدم می‌تواند کمک کند، اما فقط بحثمالی تا الان بوده که من نمی‌توانم کمکی کنم و اگر بحثمالی حل شود می‌توان در بحثفنی کمک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز