خبرگزاری کار ایران

خداداد عزیزی مشاور فنی می‌شود؛

مرزبان سرمربی پدیده در لیگ چهاردهم / میثاقیان به جنوب می‌رود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۹۶

حال اینکه خداداد در امور فنی نیز دخالت کند یا نه مشخص نیست و به زودی قدرت فنی این چهره خبرساز فوتبال خراسان در تیم تازه صعود کرده مشهد نیز مشخص خواهد شد.

از مشهد خبر می‌رسد که سران باشگاه پدیده به احتمال زیاد لیگ برتر چهاردهم را با هدایت علیرضا مرزبان آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه گمانه زنی‌های زیادی درباره سرمربی آینده تیم فوتبال پدیده مشهد مطرح شده اما به نظر می‌رسد سرن این باشگاه تازه وارد به لیگ برتر تنها برای رد گم کردن نام برخی از مربیان لیگ برتری را به میان آورده‌اند چراکه تنها با منصور ابراهیم‌زاده مذاکره مختصری داشته ولی گزینه نهایی آنها فردی از نیمکت‌نشینان فصل گذشته خواهد بود.

در چند روز اخیر اسامی زیادی در بین گزینه‌های مورد نظر برای هدایت پدیده مشهد نام مطرح بود؛ از ادامه حضور اکبر میثاقیان تا حضور خداداد عزیزی ولی سران این باشگاه مشهدی گویا نظر دیگری داشتند و با دستیار میثاقیان توافقات اولیه را انجام داده بودند و بقیه گزینه‌ها به نوعی پوششی برای لو نرفتن سرمربی آینده این تیم بود.

حالا خبرها حاکی از آن است که علیرضا مرزبان گزینه نهایی مشهدی‌ها خواهد بود و دستیار سابق حمید استیلی نفر نخست نیمکت پدیده در لیگ برتر چهاردهم خواهد بود. البته خداداد عزیزی که یکی از افراد با نفوذ فوتبال در خراسان محسوب می‌شود و سابقه همکاری با اکثر تیم‌های فوتبال مشهد را در کارنامه دارد، به عنوان مشاور فنی مدیرعامل بر روی عملکرد تیم در لیگ برتر تظارت خواهد کرد. حال اینکه خداداد در امور فنی نیز دخالت کند یا نه مشخص نیست و به زودی قدرت فنی این چهره خبرساز فوتبال خراسان در تیم تازه صعود کرده مشهد نیز مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر خبرها حاکی از آن است که سران باشگاه آلومینیوم هرمزگان که تقریبا فصل ناکامی را در لیگ دسته یک سپری کردند، به دنبال جذب اکبر میثاقیان هستند که سابقه حضور با این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد و البته تخصص ویژه‌ای در بالا کشیدن تیم‌ها از دسته‌های پایین تر. میثاقیان که ادامه حضورش بر روی نیمکت پدیده تقریبا منتفی شده، حالا باید شانس دوباره خود را در لیگ یک و با تیمی جستجو کند که او را چند هفته مانده به پایان لیگ برتر دوازدهم برکنار کردند تا پرویز مظلومی را جایگزین وی کنند.

جابجایی بر روی نیمکت تیم‌ها اتفاقی طبیعی است و میثاقیان به زودی نیمکت آلومینیوم را از مجید نامجومطلق تحویل خواهد گرفت تا بار دیگر مسافر جنوب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز