خبرگزاری کار ایران

شک نکنید پیکان لیگ برتری می‌شود؛

قلیچ: مربی ما بهتر از مربی فجر است / فعل خواستن را بلدیم صرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۵۵

بازی در لیگ یک شرایط خاص خودش را داریم. ما مربیان خوبی داریم که فجر سپاسی این فاکتور را ندارد و مربی ما بهتر از حریف است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان گفت: ‌ بازی مقابل پیکان برای تیم فجر سپاسی کار بسیار سختی دارد.

وحید قلیچ درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برای صعود به لیگ برتر بازی سختی مقابل فجر سپاسی داریم. فجر سپاسی تیم لیگ برتری است، اما بچه‌های ما هم تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و بی‌تجربه نیستند و این بازی برای فجر سپاسی خیلی سخت‌تر است چون ما تیم لیگ یکی هستیم و بازی در لیگ یک شرایط خاص خودش را داریم. ما مربیان خوبی داریم که فجر سپاسی این فاکتور را ندارد و مربی ما بهتر از حریف است.

وی افزود: بازی رفت در شیراز است و هدف ما این است که در خانه حریف گل بزنیم چون در این بازی‌ها گلزنی در زمین حریف خیلی مهم است و ارزش زیادی دارد. ما برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به شیراز می‌رویم و اصلا دنبال مساوی هم نیستیم. همانطور که بچه‌های ما جلوی سیاه‌جامگان همدلی خود را نشان دادند، اینجا هم اتحاد و یکدلی خود را نشان می‌دهند و با این شرایط پیروزی دور از دسترس نیست.

قلیچ در پایان گفت: شانس ما برای لیگ برتری شدن خیلی زیاد است و تمام تلاش ما این است که لیگ برتری شویم. البته فجر هم شانس دارد، اما تیم ما فقط برای پیروزی به میدان می‌رود و همه بچه‌ها همدل هستند تا به موفقیت برسیم. در هر صورت شک نکنید که به لیگ برتر صعود خواهیم کرد چون فعل خواستن را بلدیم صرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز