خبرگزاری کار ایران

در واکنش به تصمیم کی‌روش؛

خلیلیان: چرا باید ملی‌پوشان سپاهان خط بخوردند؟ / اعلام شرط تمدید قرارداد کرانچار

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۳۷

مدیر عامل سپاهان در واکنش به تصمیم سرمربی تیم ملی در کنار گذاشتن ۶ ملی پوش این باشگاه گفت: نمی‌دانم چرا تنها ملی‌پوشان سپاهان خط خوردند؟ واقعا این پاداش پیروزی ما برابر السد قطر بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در هیچ‌کدام از بازی‌های این تیم در ایران و خارج از کشور حضور نداشت، گفت: سئوال من این است که چرا تنها ملی‌پوشان سپاهان خط خورده‌اند و بازیکنان ما از اردوی آفریقای‌جنوبی محروم شدند.

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان با اشاره به مشکلاتی که برای ملی‌‎پوشان باشگاه سپاهان رخ داده، گفت: عدم دقت در برنامه‌ریزی چنین اتفاقاتی را رقم می‌زند و پیشنهاد بنده این است که با انجام هماهنگی‌های لازم، پیش از بروز اتفاقات جلوی آنها را بگیرید.

وی با بیان اینکه صبح امروز شنبه در این خصوص با علی کفاشیان مذاکره تلفنی داشته، یادآور شد: وی قول داد برای حل این مشکل حداکثر تلاش خود را به کار ببندند، زیرا دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا شرایط ویژه‌ای دارد و همه شاهد بودید پیروزی تیم ما برابر السد قطر، غرور ملی کشور را زنده کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه تاکید کرد: این موضوع کاملا درست است که همه باید با تیم ملی هماهنگ باشیم و باشگاه‌هایی که توانایی کمک دارند، باید مشکلات را از جلوی پای‌شان برداشت. مثلا در بازی رفت با السد قطر، دقیقا زمانی که بازیکنان ما قصد داشتند از رختکن به زمین بازی بروند، فهرست تیم ملی اعلام شد. بازیکنان ما هم جوان و حساس هستند و همین مساله تمرکزشان را به هم زد.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد به اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ بپردازد، خاطرنشان کرد: ما پس از تساوی با نفت سهمیه آسیایی را نگرفتیم و در ۵ روز قبل از دیدار با السد خیلی تلاش کردیم بازیکنان را به شرایط مطلوب باز گردانیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

خلیلیان در ادامه اضافه کرد: کارلوس کی‌روش در هیچ‌کدام از بازی‌های ما حضور نداشته، حتی در قطر و امارات. وقتی تیمی ۶ بازیکن در تیم ملی دارد، چه پیامی می‌تواند داشته باشد، این برای ما افتخار است. شما ببینید بازیکنان سپاهان برابر السد اروپایی بازی کردند و همه چیز دست به دست هم داد تا توانستیم در این بازی پیروز شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطمئن هستید کفاشیان می‌تواند مشکل ملی‌پوشان سپاهان را حل کند؟، تصریح کرد: رئیس فدراسیون عالی‌ترین مقام فوتبال در کشور است. وقتی خبر خط خوردن بازیکنان سپاهان در رسانه‌های جهان مطرح می‌شود، اگر این مشکل حل نشود، هم تیم ملی و هم باشگاه ضربه می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان که با برنامه رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که چرا تنها بازیکنان سپاهان محروم شدند و ملی‌پوشان تیم‌های استقلال، فولاد و تراکتورسازی با این مشکل مواجه نشدند؟ با بیان این شعر که " جانا سخن از زبان ما می‌گویی "، اظهار کرد: من هم این سوال را پرسیدم اما به پاسخ درستی نرسیدم و نمی‌دانم چرا تنها ملی‌پوشان سپاهان خط خوردند. واقعا این پاداش پیروزی ما برابر السد قطر بود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است سپاهانی‌ها چوب زبان کرانچار و مصاحبه‌های او علیه تیم ملی را می‌خوردند؟ اظهار کرد: کرانچار و کی‌روش مربیان ملی و بزرگی هستند، اما در این شرایط منافع ملی کشورمان در میان است و باید شرایط ما را بهتر کنند.

خلیلیان با تاکید بر اینکه باشگاه سپاهان کار غیرقانونی و غیر ملی انجام نداده، در مورد اینکه آیا قرارداد کرانچار تمدید می‌شود؟ گفت: ان‌شا‌الله اما باید در این خصوص بحثکنیم. او پایگاه خوبی در بین بازیکنان دارد ولی همیشه هر احتمالی وجود دارد زیرا همه چیز نسبی بوده و مطلق نیست. ما هم معدل کاری کرانچار را در نظر می‌گیریم و بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز