خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی هنرمندان خردادماه برگزار می‌شود؛

یاریار: باشگاه هنرمندان به یکی از بزرگترین آرزوهایش رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۸۸

نمایندگان باشگاه هنرمندان کشورمان روز پنجشنبه راهی مسکو می‌شوند تا در مراسم قرعه کشی این مسابقات شرکت کنند.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: حضور در جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین آرزوهای ما بود که به لطف خدا به آن رسیدیم.

حسین یاریار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره خاطر نشان کرد: نخستین دوره مسابقات جام‌جهانی فوتبال هنرمندان، از روز ۳ خردادماه آینده به میزبانی شهر مسکو آغاز می‌شود که تیم هنرمندان ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود. نمایندگان باشگاه هنرمندان کشورمان روز پنجشنبه راهی مسکو می‌شوند تا در مراسم قرعه‌کشی این مسابقات شرکت کنند.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران در مورد تمرینات تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: تمرینات از هفته گذشته آغاز شده که تا زمان اعزام ادامه دارد. ما دیروز نیز بازی دوستانه‌ای با تیم پیکان برگزار کردیم تا بچه‌ها به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند.

یاریار با بیان این‌که نفرات اعزامی به جام‌جهانی فوتبال هنرمندان هفته آینده نهایی خواهند شد، حضور تیم هنرمندان ایران در این رقابت‌ها را اتفاقی بزرگ دانست و یادآور شد: ما در طول سال‌های فعالیت خود، دستاوردهای خوبی به دست آوردیم، اما حضور در جام‌جهانی فوتبال هنرمندان، یکی از بزرگترین آرزوهای ما بود که خدا را شکر به آن نیز رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران در پایان درخصوص حضور تیم فوتبال پیشکسوتان رئال‌مادرید به ایران گفت: این تیم قرار است شهریورماه امسال به کشورمان سفر کند تا بازی دوستانه ای با تیم هنرمندان ایران انجام دهد. به همین جهت بنده چند روز دیگر راهی اسپانیا خواهم شد تا هماهنگی‌های لازم برای سفر این تیم به ایران را انجام دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز