خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

گوانگژو با لیپی در مسیر سقوط / صدرنشینی وسترن با پیروزی بر اولسان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۵۵

تیم ملبورن استرالیا با تحمیل دومین شکست فصل به مدافع عنوان قهرمانی ۷ امتیازی شد تا بخت خود را برای صعود افزایش دهد.

هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعاتی پیش در گروه‌های G و H آغاز شد که در عجیب ترین نتیجه تیم ملبورن استرالیا با تحمیل دومین شکست فصل به مدافع عنوان قهرمانی ۷ امتیازی شد تا بخت خود را برای صعود افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملبورن ویکتوری استرالیا و گوانگژو چین از ساعاتی پیش در ورزشگاه دوکلاندس ملبورن به میدان رفتند که در پایان تیم ملبورن با گل های مارک میلیگان(۲) و جیمز ترویزی(۹۰) برابر مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید. این دومین شکست پیاپی شاگردان لیپی در لیگ قهرمانان آسیاست که به شدت موقعیت این تیم را برای صعود از گروه G به خطر انداخت.

در دیگر دیدار این گروه تیم یوکوهامای ژاپن با دو گل سایتو(۶۴ و ۶۵) در مقابل تک گل وون(۷) جونبوک موتورز کره جنوبی را شکست داد. با این پیروزی تیم یوکوهاما نیز ۷ امتیازی شد تا هر ۴ تیم این گروه ۷ امتیاز شوند تا در هفته پایانی از شانس برابری برای صعود برخوردار باشند.

همچنین در گروه H نیز وسترن استرالیا موفق شد با ۲ گل از سد اوسان کره بگذرد. مارک بریج(۶۱) و برندون سانتالاب(۸۰) گل‌های نماینده استرالیایی را وارد دروازه تیم کره‌ای کردند تا با ۹ امتیاز در صدر جدول این گروه بایستد و بخت نخست صعود از این گروه باشد. در دیگر دیدار این گروه گوئیژو رنه چین میزبان کاوازاکی فرونتال ژاپن است که این دیدار یک بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

نتایج کامل این دیدارها به این شرح است:

گروه G

ملبورن ویکتوری استرالیا(۲) - گوانگژو چین(صفر)

گل‌ها: مارک میلیگان(۲) و جیمز ترویزی(۹۰)

یوکوهاما مارینوس ژاپن(۲) - چونبوک موتورز کره جنوبی،(یک)

گل‌ها: سایتو(۶۴ و ۶۵) برای یوکوهاما و وون(۷) برای جونبوک

گروه H

اولسان هیوندای کره جنوبی(صفر) - وسترن سیدنی استرالیا(۲)

گل‌ها: مارک بریج(۶۱) و برندون سانتالاب(۸۰)

گوئیژو رنه چین(صفر) - کاوازاکی فرونتال ژاپن(یک)

کنگو ناکامور(۳۸) برای کاوازاکی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز