خبرگزاری کار ایران

مصطفی قنبرپور:

تمامی تیم‌های حاضر در مرحله نهایی نوجوانان آسیا مدعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۴۶

تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه D این مسابقات با تیم‌های عربستان، قطر و سوریه همگروه است و طبق برنامه رسمی مسابقات، تیم ایران در روز یکشنبه ۱۶ شهریور در اولین دیدار به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از قرعه کشی مسابقات مرحله نهایی در تایلند به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور در این باره گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه D این مسابقات با تیم‌های عربستان، قطر و سوریه همگروه است و طبق برنامه رسمی مسابقات، تیم ایران در روز یکشنبه ۱۶ شهریور در اولین دیدار به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

قنبرپور در ادامه گفت: بدون تردید هیچ تیمی بدون برنامه در این مسابقات حاضر نخواهد شد و تمامی تیم های حاضر با بالاترین آمادگی به مسابقات اعزام می شوند و به نوعی می توان گفت تمامی تیم ها مدعی قهرمانی هستند. در گروه D این مسابقات که تیم ایران نیز قرار دارد تیم های عربستان و قطر با توجه به هزینه های هنگفتی که برای آمادگی تیم های خود در رده های سنی نوجوانان و جوانان از قبیل برگزاری اردوهای اروپایی انجام می دهند قطعاً از کشورهای مدعی در این گروه و در این مسابقات خواهند بود و برنامه ما برای رویارویی با این تیم ها افزایش آمادگی جسمانی و تاکتیکی بازیکنان تا شروع مسابقات است و امیدواریم با اتکال به خداوند و حمایت های همیشگی فدراسیون فوتبال بتوانیم تیم شایسته ای برای کشورمان باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی برمیزان آشنایی با تیم های حاضر در این گروه گفت: از امروز سعی ما بر این است که به هر شکلی فیلم های بازی های پیشین این تیم ها را دریافت و بعد از آنالیز بازی این تیمها با برنامه و با انتقال نکات مثبت و منفی به بازیکنان وارد میدان شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین در مورد شانس صعود تیم ایران از گروه گفت: تمامی تفکرات ما از اولین بازی بر روی تیم خود خواهد بود و قصد داریم که گام به گام و با اجرای برنامه های مدون و انجام بازی های خوب به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنیم.

تیم ملی نوجوانان ایران از سری مسابقات مرحله نهایی نوجوانان آسیا که از ۱۵ لغایت ۲۹ شهریور در کشور تایلند برگزار خواهد شد در گروه D این مسابقات با تیم‌های قطر، عربستان سعودی و سوریه همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز