خبرگزاری کار ایران

از سوی کارلوس کی‌روش؛

۲۸ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند / کریمی و رحمتی پشت خط!

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۹۵

بنابر اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده باید تا زمان حضور در اردوی تیم ملی استراحت کامل داشته باشند تا با آمادگی در این اردو شرکت کنند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۸ بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، پیام صادقیان و محسن مسلمان(پرسپولیس)، رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج‌صفی(سپاهان)، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، آندارنیک تیموریان و خسرو حیدری(استقلال)، سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی(فولادخوزستان)، احمدآل نعمه و رضا نوروزی(نفت تهران)، قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خان‌زاده(ذوب‌آهن)، حامد لک و کریم انصاریفرد(تراکتورسازی تبریز)، جواد نکونام(الکویت)، پژمان منتظری(ام الصلال قطر).

بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی باید روز دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه راس ساعت ۱۸:۳۰ در هتل آزادی خود را به کادر سرپرستی تیم معرفی کنند. همچنین بنابر اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان باید تا زمان حضور در اردوی تیم ملی استراحت کامل داشته باشند تا با آمادگی در این اردو شرکت کنند. اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای‌جنوبی از ۲۵ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

لیست فوق مربوط به اردوی آفریقای‌جنوبی است و پیش از اردوی بعدی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی اتریش اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز