خبرگزاری کار ایران

از رویانیان تشکر می کنم؛

پروین: دوم شدن با این همه حاشیه دلچسب بود / می توانستیم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۰۶

این پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت و اگر کمی از این مشکلات و دردسرها کمتر می‌شد شاید پرسپولیس می‌توانست زودتر از اینها قهرمان شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نفرات این تیم دل هواداران را شاد کردند، گفت: با این همه مشکلات این پیروزی و کسب سهمیه آسیا دلنشین بود و باید به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پروین پس از کسب نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم و آسیایی شدن این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیروزی پرسپولیس در اهواز و در شرایطی که تیم‌های مدعی مانند استقلال و نفت نتیجه نگرفتند، موجب شد تا پرسپولیس با دوم شدن و کسب سهمیه آسیا دل هوادارانش را شاد کند.

وی اضافه کرد: با این همه حاشیه‌هایی که برای تیم به وجود آمد، مشکلاتی که بازیکنان تیم داشتند، بی‌پولی و البته یک سری کم لطفی‌ها کسب این نتایج اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از ته دل به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. دمشان گرم. آنها دل هواداران را شاد کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: آنها یک فصل پر از مشکل را تحمل کردند، مشکلات مالی دردسرهای زیادی را در زندگی شخصی برای اعضای تیم پرسپولیس به وجود آورده بود. حاشیه‌های زیادی به وجود آمد، یک سری اتفاقات و کم لطفی‌ها نیز شامل حال پرسپولیس و بازیکنان شد، در چنین شرایطی راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و دوم شدن موجب رضایت و خوشحالی هواداران شد. هرچند که من معتقدم این پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت و اگر کمی از این مشکلات و دردسرها کمتر می‌شد شاید پرسپولیس می‌توانست زودتر از اینها قهرمان شود.

وی درباره ناکامی استقلال و نفت در هفته آخر مقابل سپاهان و تراکتور خاطرنشان کرد: نفت میهمان بود و سپاهان هم شانس کسب سهمیه آسیا داشت و از اول هم اصلا بازی قابل پیش بینی نبود. به اعتقاد بنده تیم تراکتورسازی در این هفته ها با قهرمانی در جام حذفی و برخی نتایج در لیگ قهرمانان آسیا شکل و شمایل بهتری پیدا کرده بود و احتمال موفقیت آنها در بازی امروز با توجه به روند خوبی که داشتند وجود داشت.

پروین که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: بنده کاری با سایر نتایج ندارم فقط می خواهم تاکید کنم و بار دیگر بگویم با این مشکلات، بی پولی و حاشیه ها دم کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس گرم که توانستند در هفته پایانی سهمیه آسیا را بگیرند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های سازمان لیگ و محمد رویانیان تاکید کرد: جا دارد در پایان لیگ حرفه‌ای از برگزاری منظم مسابقات از مدیران سازمان لیگ حرفه‌ای و به ویژه مهدی تاج ریاست سازمان لیگ تشکر کنیم. همچنین باید تشکری ویژه از سردار رویانیان داشته باشم که در آغاز فصل تلاش کردند بهترین بازیکنان، کادر فنی را برای تیم جمع و جور کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: تلاش‌های رویانیان به ثمر نشست و ما وظیفه خود می‌دانیم از زحماتی که ایشان برای پرسپولیس کشیدند، یاد کرده و قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز