خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید سهمیه آسیا بگیرد؛

یزدانی: قهرمانی استقلال دست خودش نیست / از فتح‌الله‌زاده ناراحتم / ورزشگاه نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۵۱

احتمال قهرمان نشدن استقلال خیلی زیاد است، اما هنوز امیدواریم قهرمان بشود یا حداقل امیدوارم نایب قهرمان شود و سهمیه آسیا را بگیرد و به آسیا برود.

خواننده پاپ کشورمان از طرفداران ۲ آتشه استقلال است که از مدیران این باشگاه به شدت شاکی و عصبانی است چراکه مدیران استقلال در نیم فصل نتوانستند بازیکنان خوب تیم را حفظ کنند و آبی‌پوشان تهرانی کارشان برای قهرمانی به اما و اگر کشیده شده است.

گفتگوی خبرنگار ایلنا با رضا یزدانی را در ادامه بخوانید:

استقلال برای قهرمانی به اما و اگرهای زیادی نیاز دارد. در مورد وضعیت حال حاضر تیم محبوب‌تان صحبت می‌کنید؟

این اتفاقات من را یاد چند سال قبل می‌اندازد که استقلال با ذوب‌آهن در کورس قهرمانی بود و در روز آخر در مشهد قهرمان شد. آن روزها من برای استقلال ترانه آبی‌تر از دریاها را خوانده بودم و شرایط استقلال برای قهرمانی مثل امروز بود و کار به هفته آخر کشیده بود. قهرمانی استقلال در آن سال برای من خیلی مهم بود چون ترانه‌ای برای استقلال خوانده بودم و قرار بود تیتراژ پایانی فیلم استقلال هم بشود. آن روز بازی را به تنهایی دیدم و حس و حال عجیبی داشتم، اما امسال آن حس و حال را ندارم چون درگیر تیم نیستم، اما تصورم این است که امسال هم همین اتفاق بیفتد.

اما استقلال برای قهرمانی به اما و اگرهای زیادی نیاز دارد؟

بله، ‌ قهرمانی نفت تهران و فولاد خوزستان دست خودشان است، اما قهرمانی ما دست خودمان نیست و باید به آنها نگاه کنیم. البته قبلا ً این اتفاق افتاده و باز هم امیدوارم این اتفاق بیفتد هر چند از مدیریت باشگاه به شدت گله‌مند هستم.

چرا؟

چون در نیم فصل بازیکنان خوب تیم از استقلال جدا شدند و رفتند. استقلال امسال خیلی راحت می‌توانست قهرمان جام حذفی و لیگ شود و کار به اینجاها نکشد.

قهرمانی استقلال در این شرایط چه حس و حالی به شما می‌دهد؟

خیلی خوشحال می‌شوم. البته از نیم فصل دوم به بعد اصلاً برایم جذابیت نداشت چون سرم خیلی شلوغ بود و نمی‌توانستم بازی‌ها را ببینم، از طرفی بازیکنان خوب تیم به خصوص پژمان منتظری رفته بودند و مساوی‌های بی‌خودی می‌گرفتیم به همین دلیل خیلی کار تیم را دنبال نمی کردم اما الان بازی‌ها را دنبال می‌کنم چون خیلی حساس است.

برای دیدن بازی استقلال و تراکتورسازی به استادیوم می‌روید؟

نه، ‌ روز جمعه هزار تا کار دارم و نمی‌رسم بروم ورزشگاه. البته اگر کار نداشتم هم نمی‌رفتم چون از مدیریت باشگاه ناراحتم.

اگر استقلال قهرمان نشود چه حالی خواهی داشت؟

هیچی، احتمال قهرمان نشدن استقلال خیلی زیاد است، اما هنوز امیدواریم قهرمان بشود یا حداقل امیدوارم نایب قهرمان شود و سهمیه آسیا را بگیرد و به آسیا برود.

احتمال دارد پرسپولیس حتی سهمیه آسیا را هم نگیرد. به عنوان یک استقلالی از این اتفاق خوشحال می‌شوی؟

نه، پرسپولیس تیم پرطرفداری است و نصف مردم ما طرفدارش هستند و باید به آسیا برود. الان چند سال است پرسپولیس به آسیا نرفته و طرفدارانش ناراحت و نا امید هستند و اصلاً دوست ندارم پرسپولیس ضعیف باشد. دوست دارم این دو تیم در اوج باشند تا تیم ملی قوی‌تر شود. استقلال و پرسپولیس هر چه قوی‌تر باشند، فوتبال ما پویاتر و بهتر شده و تیم ملی قوی‌تر می‌شود. من از آن دسته استقلالی‌ها نیستم که از ضعف پرسپولیس خوشحال شوم.

گفت‌وگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز