خبرگزاری کار ایران

نامه سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس؛

حل مشکل قاسم دهنوی برای بازی با استقلال‌خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۹۰

به ما اعلام کردند قاسم دهنوی برای بازی با استقلال صنعتی مشکلی ندارد و نامه رسمی آن نیز در اختیار سازمان لیگ و باشگاه قرار می‌گیرد.

با توجه به نامه سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران حضور قاسم دهنوی در آخرین بازی فصل پرسپولیس بلامانع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته باتوجه به شکایت باشگاه تراکتورسازی از قاسم دهنوی که چندی پیش انجام شده بود، اعلام شد که این بازیکن از همراهی پرسپولیس در آخرین بازی فصل محروم خواهد بود.

در پی اعلام این خبر، معاونت حقوقی باشگاه اعلام داشت که پیش از این درباره راهکار حل این مشکل اقدامات لازم صورت گرفته و مقرر شده بود، طلب باشگاه تراکتورسازی از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس پرداخت شود و سازمان لیگ و کمیته انضباطی نیز بر همین اساس بازی کردن این بازیکن را بلامانع اعلام کرده بودند.

به این ترتیب معاونت حقوقی باشگاه با دستور مدیریت پیرو توافق های قبلی با سازمان لیگ و کمیته انضباطی نامه نگاری کرد که در پاسخ به آن، صبح امروز سازمان لیگ با ارسال نامه ای، اعلام کرد مطالبات باشگاه تراکتورسازی به حساب آن باشگاه منظور گردیده است.

در بخشی از این نامه که توسط مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال برای مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شده آمده است: «… به آگاهی می‌رساند، مطالبات باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز، به حساب این باشگاه منظور گردید، لذا خوهشمند است با عنایت به تاکید آن کمیته محترم درخصوص اخذ استعلام نامه مذکور رسیدگی و باتوجه به مسابقه پیش رو دستور اقدام مقتصی را صادر فرمایید.»

در این ارتباط مجید اسفیدانی از معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: این نامه برای کمیته انضباطی هم ارسال شد و با توجه به اینکه محرومیت بازیکن به طلب باشگاه تراکتورسازی مربوط می‌شد، به ما اعلام کردند قاسم دهنوی برای بازی با استقلال صنعتی مشکلی ندارد و نامه رسمی آن نیز در اختیار سازمان لیگ و باشگاه قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز