خبرگزاری کار ایران

از داوران جوان‌تر استفاده خواهیم کرد؛

عسگری: قضاوت داوران در بازی‌های لیگ یک مطلوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۰۲

با توجه به مسابقات هفته پایانی بازی‌های دسته اول که بسیار حساس بود و گزارشاتی که از سوی ناظرین مسابقات لیگ یک در اختیار دارم، داوران به خوبی قضاوت کرده‌اند.

رئیس دپارتمان کمیته داوران درباره عملکرد داوران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری در این باره گفت: با توجه به مسابقات هفته پایانی بازی‌های دسته اول که بسیار حساس بود و گزارشاتی که از سوی ناظرین مسابقات لیگ یک در اختیار دارم، داوران به خوبی قضاوت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به فشردگی بازی‌های لیگ دسته اول و برتر که به فاصله یک روز برگزار شد، داوران قضاوت خوبی داشته و معتقدم عملکردشان جای تقدیر دارد. چراکه لیگ برتر نیز هفته‌های پایانی خود را پیش رو داشته و آخرین دیدارهای لیگ دسته اول نیز برگزار شد و داوران در بازی‌های فوق عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

عسکری در پایان گفت: هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر نیز ۲۲ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و امیدوارم با قضاوت خوب داوران، این دوره از لیگ نیز به پایان برسد. در بازی‌هایی که حساسیت بالایی ندارد هم از داوران جوان‌تر استفاده خواهیم کرد تا پشتوانه‌سازی برای آینده داوران در دوره‌های آتی لیگ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز