خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛

استقلال، فولاد را به زیر کشید / عیدی ویژه ژنرال به یحیی

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۱۵

تنها گل این دیدار در دقیقه ۲۳ توسط برهانی به ثمر سید تا شاگردان قلعه‌نویی در خانه حریف مدعی خود ۳ امتیاز شیرین را کسب کنند و البته معادله قهرمانی را به روزهای پایانی بکشانند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی به سود نفت و یحیی گل محمدی بازی کنند چراکه فولاد را از صدر پایین کشیدند و به عبارتی ژنرال عیده ویژه‌ای به یحیی و تیمش داد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد که تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه غدیر اهواز در حضور بیش از ۳۲ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیحه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا فولاد صدر جدول لیگ برتر را از دست بدهد و به رده دوم سقوط کند و حالا در بالای جدول یکه تازی کند.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۲۳ توسط آرش برهانی و بر روی ارسال خسرو حیدری به زیبایی به ثمر سید تا شاگردان قلعه‌نویی در خانه حریف مدعی خود ۳ امتیاز شیرین را کسب کنند و البته معادله قهرمانی را به روز پایانی بکشانند. البته فولادی‌ها پس از دریافت گل چنیدن موقعیت خوب را صاحب شدند ولی این موقعیت‌ها یکی بعد از دیگری از دست رفت. فولادی‌ها حتی تیر دروازه‌ی رحمتی را نیز به لرزه در آوردند، ولی در پایان برتری از آن مهمان تهرانی بود تا ژنرال و شاگردانش روزی متفاوت را در اهواز رقم بزنند.

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. فولاد نیز با همان ۵۴ امتیاز با یک رده سقوط در جایگاه دوم جدول ایستاد تا در هفته پایانی منتظر اتفاقات فوتبالی تازه‌ای باشیم.

ساموئل و خسرو حیدری از استقلال و پریرا و کرمی از فغانی کارت زرد دریافت کردند، همچنین بختیار رحمانی کاپیتان فولاد و تیموریان نیز با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دردیگر دیدار حساس امروز پرسپولیس تا دقایق پایانی ۲ بر یک از راه‌آهن پیش بود که البته در دقیقه ۸۹ معادلات به هم ریخت و تیم دایی با دریافت گل تساوی از حریف همشهری خود صدر جدول را از دست داد تا شهریار و شاگردانش از جدی‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودند با یک امتیاز از این میدان خارج شده و در رده چهارنم باقی بمانند.

همچنین سقوط مس کرمان به لیگ دسته یک قطعی شد و این تیم کرمانی فصل آینده را در دسته یک بازی خواهد کرد. فجر، ذوب‌آهن و داماش نیز هر یک تلاشی مضاعف را باید در هفته پایانی برای رهایی از سقوط انجام دهند.

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

فولاد خوزستان(صفر) - استقلال تهران(یک)
گل: آرش برهانی(۲۳)

ملوان بندرانزلی(۲) - سپاهان اصفهان(۳)

گل‌ها: ون‌دیک(۳۵) و محرم نویدکیا(۵۶) و هادی عقیلی(۹۰) برای سپاهان و دغاغله(۴۳) و صمدی(۶۳) برای ملوان

تراکتورسازی تبریز(یک) - استقلال خوزستان(صفر)

گل: کریم انصاری‌فرد(۱۴)

نفت تهران(۴) - گسترش فولاد تبریز(یک)

گل‌ها: رسول نویدکیا(۲۷ و ۵۳) و وریا غفوری(۳۵ پنالتی) و علی قربانی(۷۸) و فردین عابدینی(۸۶) برای گسترش

پرسپولیس(۲) - راه‌آهن سورینت(۲)

گل‌ها: عباس‌زاده(۱۸) و امید عالیشاه(۶۲) برای پرسپولیس و محمد علیپور(۱۶) و علیرضا عظیمی(۸۹) برای را‌ه‌آهن

ذوب‌آهن اصفهان(۲) - داماش گیلان(یک)

گل‌: مهدی رجب‌زاده(۳ و ۵۴) برای ذوب‌آهن و امین متوسل‌زاده(۶۴) برای داماش

مس کرمان(صفر) - صبای قم(صفر)

سایپای البرز(صفر) - فجرسپاسی شیراز(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز