خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با تمام نفراتش تمرین کرد؛

تاکتیک ویژه دایی برای راه آهن / تمرین پشت درهای بسته!

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۵۳

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه تمرینات آماده سازی خود را با حضور تمامی بازیکنانش برای دیدار با راه آهن پیگیری کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی تمرین امروزش را پشت سر گذاشت که همه بازیکنان مصدوم از جمله پیام صادقیان و محمد عباس‌زاده پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد و علی دایی با در اختیار داشتن تمام بازیکنانش، تیم خود را برای بازی هفته ماقبل پایانی لیگ مقابل راه‌آهن آماده کرد.

تمرین امروز با ۱۰ دقیقه دویدن و گرم کردن بدن ها آغاز شد و سپس بازیکنان زیر بارش باران به مرور تمرینات تاکتیکی و کارهای گروهی پرداختند.

در این تمرین که تعدادی از هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند، نیلسون، امیر عابدزاده و رضا محمد سه دروازه بان پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی را مرور کردند.

تیم پرسپولیس که دو دیدار حساس و تعیین کننده مقابل راه آهن و استقلال خوزستان پیش رو دارد، به صلاحدید کادر فنی تمرینات فردا جمعه و شنبه را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد و خبرنگاران اجازه ورود نخواهند داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه ۱۷ فروردین در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان راه‌آهن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز