خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت یاهو از علی دایی؛

آقای گل فوتبال جهان کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۱۸

سایت یاهو با انتشار مطلبی تحت عنوان " اسطوره فوتبال ایران کجاست؟ " به بررسی وضعیت فعلی علی دایی بازیکنان پیشین تیم ملی ایران و آقای گل فوتبال جهان پرداخته است.

سایت یاهو به بهانه دیدار امشب بایرن مونیخ - منچستر با انتشار مطلبی به بررسی وضعیت فعلی بازیکنانی که در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ حضور داشتند پرداخته است.

به گزارش ایلنا، سایت یاهو با انتشار مطلبی تحت عنوان " آقای گل فوتبال جهان کجاست؟ " به بررسی وضعیت فعلی علی دایی بازیکنان پیشین تیم ملی ایران و آقای گل جهان که در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۹ روی نیمکت تیم فوتبال بایرن مونیخ نشسته بود پرداخته است.

در این مطلب که در آستانه دیدار امشب منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان منتشر شده و یادآور فینال به یادماندنی سال ۱۹۹۹ است، وضعیت فعلی تک تک بازیکنان بازی فینال ۱۹۹۹ مورد بررسی قرار گرفته است.

در زیر نام علی دایی که در آن دیدار ۱۲۰ دقیقه روی نیمکت بایرن مونیخ حضور داشت این طور نوشته شده است: علی دایی برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان در رده ملی بعد از اینکه در سال ۲۰۰۷ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد وارد عرصه مربیگری شد. علی دایی دوران ناموفقی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران پشت سرگذاشت و بعد از آن هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را به عهده گرفت. او در سال ۲۰۱۱ پرسپولیس را ترک کرد اما سال گذشته بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت. او همچنین یکی از اعضای کمیته فوتبال فیفا بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز