خبرگزاری کار ایران

مقابل راه آهن۱۰۰ هزار تماشاگر بیاید؛

بنگر: دوست دارم استقلال فولاد را ببرد / منتظر غفلت حریفان هستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۲۵

شاید برای اولین بار در زندگی ورزشی‌ام دوست داشته باشم تیم استقلال برنده میدان را ترک کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اولین بار در زندگی ورزشی‌ام دوست دارم استقلال برنده بازی با فولاد خوزستان باشد.
به گزارش ایلنا، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن بنگر درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش گیلان گفت: بازی بسیار سخت و سرنوشت سازی داشتیم که خدا را شکر توانستیم با کسب ۳ امتیاز این بازی از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار شویم.

وی افزود: پس از به ثمر رساندن گل، سعی در حفظ نتیجه داشتیم و طبیعی بود که تیم داماش با حمایت تماشاگرانش برای جبران نتیجه و فرار از خط سقوط به دسته پایین‌تر تلاش مضاعفی داشته و حملاتی را تدارک ببیند.

بنگر با اشاره به برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: برپایی اردوی مازندران و برگزاری تمرینات و دو بازی دوستانه در زمین چمن مصنوعی و همچنین برگزاری یک جلسه تمرین در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی در تعطیلات نوروز بسیار به ما کمک کرد تا در بازی مقابل داماش که در چمن مصنوعی برگزار شد از آمادگی بهتری برخوردار باشیم. به اعتقاد من کادر فنی برنامه‌ریزی حساب شده‌ای در تعطیلات لیگ برتر داشت و ما چشم بسته به رشت نرفتیم و ماحصل این برنامه ریزی و تلاش بچه ها کسب سه امتیاز ارزشمند بود که پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت.

مدافع پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس - راه آهن عنوان کرد: این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای ما حیاتی و سرنوشت ساز است. ما از حمایت های همه جانبه هواداران در فصل جاری واقعاً ممنونیم. امسال مشکلات زیادی داشته‌ایم و داریم و دلخوشی ما حمایت گسترده و همه جانبه هواداران در طول فصل جاری بود. آنها کمک زیادی به ما کردند تا بتوانیم با وجود مشکلات از شانس قهرمانی برخوردار باشیم.

بنگر ادامه داد: حالا نوبت هواداران است که بار دیگر نشان دهند در روزهای سخت حمایت همه جانبه و تاثیرگذاری از تیم محبوب خود دارند. به همین دلیل چشم انتظار حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در بازی مقابل راه آهن هستیم. امیدواریم هواداران در این بازی حضور پرشور در استادیوم آزادی داشته باشند. این به ما نشان می دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرمانی تیم محبوب خود هستند. برای حضور پرشمار هواداران پرسپولیس در این بازی حساب کرده‌ایم و اطمینان دارم هواداران پرسپولیس با درک این شرایط از جای جای ایران به تهران سفر خواهند کرد و از تیم محبوب خود در بازی مقابل راه آهن حمایت می‌کنند تا پرسپولیس از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد.

وی درباره اهمیت بازی فولاد خوزستان - استقلال برای قهرمانی پرسپولیس گفت: بدون تردید این بازی در قهرمانی پرسپولیس سرنوشت ساز و تعیین کننده خواهد بود. با حمایت هواداران تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در دو بازی آینده با کسب حداکثر امتیازات میدان را ترک کنیم. با این وجود باید منتظر از دست دادن امتیازات از سوی رقیبان به ویژه فولاد خوزستان باشیم. شاید برای اولین بار در زندگی ورزشی‌ام دوست داشته باشم تیم استقلال برنده میدان را ترک کند.

بنگر گفت: این بازی برای تیم استقلال هم تاثیرگذار خواهد بود، چرا که آنها در صورت شکست یا تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی را از دست می‌دهند و برای کسب سهمیه آسیا هم که شده باید با برتری و کسب ۳ امتیاز به تهران برگردند. امیدوارم نتیجه این بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام شود. ما نباید غفلت کرده و باید در دو بازی آینده با دست پر میدان را ترک کنیم. به خاطر همین است که می‌گویم میزان حضور هواداران در بازی‌های آینده به ویژه بازی خانگی مقابل راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار است و به ما نشان می‌دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرمانی تیم خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز