خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال و دغدغه های تازه؛

احتمال جدایی کی روش از تیم ملی / جام ملت ها بدون مرد پرتغالی!

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۸۳

اظهارات کی روش در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا حاکی از آن است که وی به احتمال فراوان تنها تا تیرماه امسال و پایان جام جهانی سرمربی ایران خواهد بود…

اظهارات کارلوس کی روش در حاشیه قرعه کشی مسابقات جام ملت های آسیا احتمال جدایی این مربی پرتغالی از تیم ملی فوتبال ایران را قوت داد. وی صراحتا اعلام کرد ایران باید با سرمربی جدید خود را مهیای جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با وجود اینکه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از توافق ضمنی با کارلوس کی روش خبر می دهند و امیدوارند تا این سرمربی پرتغالی پس از جام جهانی نیز قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند ولی اظهارات وی در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا در سیدنی استرالیا حاکی از آن است که وی به احتمال فراوان تنها تا تیرماه امسال و پایان جام جهانی سرمربی ایران خواهد بود و پس از پایان قرارداد خود ایران را ترک خواهد کرد.
کی‌روش قبل از این پیشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف اروپایی و تیم ملی فوتبال آفریقای‌جنوبی دریافت کرده بود ولی همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.
البته مسائل مالی نیز در ادامه همکاری کی روش و فدراسیون فوتبال نیز تاثیرگذار است و در صورتیکه فدراسیون فوتبال حاضر شود مبلغ بیشتری به مرد پرتغالی پرداخت کند و او نیز پیشنهاد خارجی قابل توجهی نداشته باشد احتمال اینکه وی همچنان در ایران بماند و تیم ملی را تا پایان جام ملت های آسیا همراهی کند بسیار زیاد است.

کی روش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشته فوتبال نیاز به برنامه ریزی، تدارکات، امکانات و حمایت های جانبی دارد ولی فدراسیون فوتبال ایران با شرایط مالی سختی روبروست و بدون این امکانات موفقیت حاصل نخواهد شد.
در عین حال علی کفاشیان بارها اعلام کرده پیش از جام جهانی باید وضعیت سرمربی تیم ملی در جام ملت های آسیا مشخص شود و در صورتی که کی روش نخواهد در ایران بماند باید این موضوع را زودتر به فدراسیون فوتبال اعلام کند تا مذاکرات خود را برای جذب مربی جدید آغاز نماید.
به نظر می رسد فداسیون فوتبال پس از سه سال همکاری خوب با کارلوس کی روش و کسب نتایج موفقیت آمیز همراه او این روزها با چالش تمدید یا عدم تمدید قرارداد وی روبروست و تلاش می کند تا آرامش تیم ملی را در آستانه جام جهانی حفظ کند هر چند باید دید آیا فدراسیون تمهیدات لازم برای جدایی احتمالی کی روش از تیم ملی و پیدا کردن جایگزین مناسب برای او را اندیشیده است یا…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز