خبرگزاری کار ایران

تیموریان و اکبرپور مصدوم هستند؛

قلعه نویی: بازی با نفت رقابت برای قهرمانی است / ۶ بازی آسیایی و لیگ برتری مهم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۱۶

بازی با نفت تهران بازی بسیار سختی است و رقابت برای قهرمانی محسوب می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نفت تیم جوان و بابرنامه‌ای است و دیدار مقابل این تیم رقابت برای قهرمانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: ابتدا نوروز باستانی را به تمام ملت ایران تبریک عرض کرده و امیدوارم امسال برای همه سال خوبی باشد.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه مقابل نفت تهران گفت: بازی با نفت تهران بازی بسیار سختی است و رقابتی برای قهرمانی محسوب می شود و تلاش داریم تا با کسب پیروزی در این مسابقه گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

سرمربی استقلال افزود: نفت تیم با برنامه و جوانی است که برای همه دقایق بازی برنامه دارد. ما بازی آنها مقابل فولاد را تماشا کردیم و می‌دانیم که تیمی دونده هستند که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند. طبیعتا استقلال مترصد آن است که جایگاهش را در جدول بهتر کند و شرایط تیمی خوبی هم داریم. بازیکنان استقلال به تیم اضافه شده‌اند و هم از نظر بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی دارند.

قلعه نویی یادآور شد: قطعا شش بازی آینده چه در لیگ و چه در آسیا برای ما بسیار مهم است و تنها مشکل ما آندرانیک تیموریان است که به بازی با نفت نمی‌رسد ولی از بازی آینده در خدمت تیم خواهد بود.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، گفت: تیموریان و اکبرپور مصدوم هستند و مهرداد اولادی بازیکن محروم ما برای دیدار با نفت تهران محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز